SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Hahahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Herregud, hur lyckas man trippelposta. Bara två dagar kvar nu, gå snabbare tid jävel! Sjukt sugen på att se några bilar i trailern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Herregud, hur lyckas man trippelposta. Bara två dagar kvar nu, gå snabbare tid jävel! Sjukt sugen på att se några bilar i trailern! Sov det brukar gå snabbt eller spela nåt då flyger tiden iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Herregud, hur lyckas man trippelposta. Bara två dagar kvar nu, gå snabbare tid jävel! Sjukt sugen på att se några bilar i trailern! klicka 3 ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 (redigerad) klicka 3 ggr? Hur menar du nu? Edit: Men fail då, jag skulle ju vara rolig och trippelposta detta, så funka det inte. ;( Redigerad 31 oktober, 2011 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 klicka 3 ggr? Grejen är ju den att jag bara klickat en gång,just för att jag vet vad som händer annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Hur menar du nu? Edit: Men fail då, jag skulle ju vara rolig och trippelposta detta, så funka det inte. ;( Nej jag vet,det var ett skämt. Som sagt jag tryckte bara en gång,hur det blev trippelt vetifan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Kan det månne varit ett skämt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Men alltså seriöst,fokuserar inte vissa på lite fel saker nu? Jag diskuterar gärna trippelposter,sarkasm osv men förr eller senare kommer någon blir.jävligt pissed,då handlar hälften av inläggen om nya GTA och resten om obetydligt skit haha. Så för allas skull,ska vi satsa på enbart GTA relaterat hädanefter? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Undrar om det kommer finnas karaktärer från IV med, eller om "GTA V" är ett helt nytt "universum". Enda karaktären som följt med sedan GTA III är väl Lazlow (och Fernando Martinez?) Any thoughts?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Trots att jag inte har spelat GTA på flera år, så fick jag plötsligt en väldig längtan efter att spela just GTA. Därför hoppas jag att det här spelet kanske blir det som får mig tillbaka till GTA igen. Så jag ska ge det här spelet en rimlig chans tänkte jag, och kommer förmodligen att sitta tillsammans med er och glo på trailern som kommer. Under tiden, och som förberedelse ifall jag inte lockas, så kanske man ska spela igenom Vice City, eller till och med försöka sig på att klara ut San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Undrar om det kommer finnas karaktärer från IV med, eller om "GTA V" är ett helt nytt "universum". Enda karaktären som följt med sedan GTA III är väl Lazlow (och Fernando Martinez?) Any thoughts?? GTA har alltid utspelats i samma universum, med samma namn för alla större städer. Dessutom dyker det upp karaktärer från tidigare spel i nyare ibland. Leone (maffiabossen från GTA III) dyker upp i San Andreas. Det gör även Ken Rosenberg. Sen dyker ju både Lance och Vic Vance upp i både VC och VCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 GTA har alltid utspelats i samma universum, med samma namn för alla större städer. Dessutom dyker det upp karaktärer från tidigare spel i nyare ibland. Leone (maffiabossen från GTA III) dyker upp i San Andreas. Det gör även Ken Rosenberg. Sen dyker ju både Lance och Vic Vance upp i både VC och VCS. Jo visst, men GTA III, VC och SA var ju en trilogi tillsammans. När IV kom så snackades det INGET om dom gamla karaktererna, därav ett nytt "universum". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Hultan har visst lagt till en räknare här i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Har trailern läckt eller trollas det bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Har trailern läckt eller trollas det bara? Trolololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Trolololol.Har jag virus nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Måste säga att det är riktigt trevligt med en countdown på GTASajten också! Det tackar vi för, Hultenius! Nu ska jag sova och sen imorgon (senare idag) blir det omgwtfbbqAWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Skit att man jobbar till klockan fem, missar ju hela sitta och vänta grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Var exakt kan man se trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts