VickeX Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 (redigerad) Hur förbereder ni er för trailern? Spelar ni igenom något av de äldre GTA-Spelen, lyssnar på musik från gamla GTA-soundtrack, läser igenom gamla forumposter från tidigare spels hype-tåg, eller försöker ni glömma alltihopa så att det inte ska kännas som om det tar en evighet? Personligen så gör jag nog alla utav punkterna ovan... Spelar en hel del GTA IV, lyssnar på musik från alla tidigare GTA-spel, läser gamla forumposts som t.ex tråden där vi delade Våra första intryck av den första GTA IV-Trailern. Undrar även om ni har någonting speciellt planerat när trailern släpps. Ska någon göra det till ett event? Det ska jag, utan tvekan. Vore trevligt att precis som inför GTA IV-revealen dra ihop ett gäng i någon gruppchatt och sitta och hypa en eller några timmar innan trailern kommer. Kan för övrigt också dela med mig av den här videon jag gjorde i GTA IV: Redigerad 3 november, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Bara en fråga: stämmer det att trailern kommer klockan 18:00 svensk tid? Jag ska biffa upp med popcorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Spela GTA IV för första gången på typ ett år gjorde jag allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Bara en fråga: stämmer det att trailern kommer klockan 18:00 svensk tid? Jag ska biffa upp med popcorn. Njea kl 5 är det. 17:00. Och schysst! Jag ska nog skaffa mig en Red Bull och något gott i stil med popcorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Inget speciellt. kanske unnar mig ett glas vin. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Det blir garanterat något gott till trailern, och sen alkohol har tagit över större delen av sätten att fira så blir det nog en grogg och en mysonsdag på hemmaplan! Och jag kommer definitivt att leta reda på min kabel och spegla bilden med nedräkningen till projektorn samt sitta där under nedräkningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Blir väl att köpa något gott, njuta och tänka vilken underbar spelserie gta är och sitta klistrad på sajten för att läsa vad ni alla tyckte! Längtar som fan iaf och hoppas man får några svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 (redigerad) Blir väl att köpa något gott, njuta och tänka vilken underbar spelserie gta är och sitta klistrad på sajten för att läsa vad ni alla tyckte! Längtar som fan iaf och hoppas man får några svar! Oja... Svar får vi nog. The V trailer is short but juicy, for example it gives away a lot more details than the first IV trailer. Redigerad 30 oktober, 2011 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Hoppas inte servrarna går ner som de gjorde sist så man får vänta flera timmar. Har bokat biljetter till Tintin senare på kvällen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Hoppas inte servrarna går ner som de gjorde sist så man får vänta flera timmar. Har bokat biljetter till Tintin senare på kvällen Indeed, det var så frustrerande under IV-tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Nu fattar jag nada,är 5:an på väg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Jag tänkte att jag skulle testa spela IV för första gången. Har hört att det är ett bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Nu fattar jag nada,är 5:an på väg eller vad? Svar ja. Trailer släpps på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Aha,har jag helt missat haha. När beräknas spelet släppas då? Och var kan man se trailern,Rockstars hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Aha,har jag helt missat haha. När beräknas spelet släppas då? Och var kan man se trailern,Rockstars hemsida? Ingen vet när spelet kommer, Rockstar bara satte upp en nedräkning med texten "Grand Theft Auto V trailer". Därav hypen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Hur förbereder ni er för trailern? Spelar ni igenom något av de äldre GTA-Spelen, lyssnar på musik från gamla GTA-soundtrack, läser igenom gamla forumposter från tidigare spels hype-tåg, eller försöker ni glömma alltihopa så att det inte ska kännas som om det tar en evighet? Personligen så gör jag nog alla utav punkterna ovan... Spelar en hel del GTA IV, lyssnar på musik från alla tidigare GTA-spel, läser gamla forumposts som t.ex tråden där vi delade Våra första intryck av den första GTA IV-Trailern. Undrar även om ni har någonting speciellt planerat när trailern släpps. Ska någon göra det till ett event? Det ska jag, utan tvekan. Vore trevligt att precis som inför GTA IV-revealen dra ihop ett gäng i någon gruppchatt och sitta och hypa en eller några timmar innan trailern kommer. Kan för övrigt också dela med mig av den här videon jag gjorde i GTA IV: http://www.youtube.c...h?v=ZhYZhYtdjFM Fyfan, hur lång tid tog det IRL? Du promenerar ju igenom hela staden, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Fyfan, hur lång tid tog det IRL? Du promenerar ju igenom hela staden, haha. Tror han skrev i GTA IV Screenshot tråden att det tog två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Fyfan, hur lång tid tog det IRL? Du promenerar ju igenom hela staden, haha. Läs credits! > yes, två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Ingen vet när spelet kommer, Rockstar bara satte upp en nedräkning med texten "Grand Theft Auto V trailer". Därav hypen! Rockstar är som Apple,dom har en makalös förmåga att skapa en hälsosamt hype kring sina produkter. Skillnaden mellan de båda är att medans Rockstar har fog för sina hypar har Apple det ej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Ingen vet när spelet kommer, Rockstar bara satte upp en nedräkning med texten "Grand Theft Auto V trailer". Därav hypen! Rockstar är som Apple,dom har en makalös förmåga att skapa en hälsosamt hype kring sina produkter. Skillnaden mellan de båda är att medans Rockstar har fog för sina hypar har Apple det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts