eminem33 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 http://cdon.se/hemelektronik/asus_geforce_gtx_560_ti_dcii_top_1gb_pci-e_dvi%252fhdmi-14187236?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_se + http://cdon.se/hemelektronik/corsair_tx_650w_v2_%252f80%2b_bronze-14187571 Du kommer kunna spela BF3 på High. Beror väll på vad han har för processor och ram minnen och upplösning på skärm. Ifall han sitter på 2gb 667 Mhz och core 2 duo 2.0 Ghz så lär han ju inte klara low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Beror väll på vad han har för processor och ram minnen och upplösning på skärm. Ifall han sitter på 2gb 667 Mhz och core 2 duo 2.0 Ghz så lär han ju inte klara low 4GB ram och "Core2 Quad CPU Q8400 @ 2.66GHz". Vad det nu säger er. Mig säger det ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 4GB ram och "Core2 Quad CPU Q8400 @ 2.66GHz". Vad det nu säger er. Mig säger det ingenting. Betyder att du klarar dig ytterligare 1 år ungefär innan din CPU måst bytas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Beror väll på vad han har för processor och ram minnen och upplösning på skärm. Ifall han sitter på 2gb 667 Mhz och core 2 duo 2.0 Ghz så lär han ju inte klara low Självklart, men jag utgick ifrån att det var någorlunda moderna prylar han satt på i övrigt. Jag tror BF3 främst käkar grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Betyder att du klarar dig ytterligare 1 år ungefär innan din CPU måst bytas ut. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 Varför? två kärniga proccesorer är inte mycket o komma med idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 (redigerad) två kärniga proccesorer är inte mycket o komma med idag Tur att han har fyrkärnig då. Edit: Kanske bäst att jag påpekar att det är en slö sådan dock. Redigerad 28 december, 2011 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2011 (redigerad) Tur att han har fyrkärnig då. Edit: Kanske bäst att jag påpekar att det är en slö sådan dock. missade "Quad" Edit: jävla sugen jag blev på ett 560ti nu när jag såg vad billiga dom var Edit2: beställde ett stycke Gigabyte 560ti 1gb Redigerad 29 december, 2011 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2011 På måndag har jag ett Radeon 6770 installerat och klart i min dator tillsammans med ett nytt nätagg. Allt som allt landade det på 1700, nästan en tusenlapp billigare än vad jag hade tänkt mig. Spelar ingen roll, kommer att kunna lira BF3 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 På måndag har jag ett Radeon 6770 installerat och klart i min dator tillsammans med ett nytt nätagg. Allt som allt landade det på 1700, nästan en tusenlapp billigare än vad jag hade tänkt mig. Spelar ingen roll, kommer att kunna lira BF3 i alla fall. Poooff... du, det var inte ett bra köp. HD6770 är ett ommärkt HD5770 som i sin tur är ett mellanklasskort lanserat hösten 2009. BF3 kommer inte bli kul med det kortet, det kan inte ens punga ut 60 fps i low i 1680x1050, i singleplayer. http://www.bit-tech.net/hardware/2011/11/10/battlefield-3-technical-analysis/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 (redigerad) Poooff... du, det var inte ett bra köp. HD6770 är ett ommärkt HD5770 som i sin tur är ett mellanklasskort lanserat hösten 2009. BF3 kommer inte bli kul med det kortet, det kan inte ens punga ut 60 fps i low i 1680x1050, i singleplayer. http://www.bit-tech.net/hardware/2011/11/10/battlefield-3-technical-analysis/3 Det kan jag, som sitter på ett 5770 intyga. Det är ingen klockren spelupplevelse direkt, funderar varje dag på huruvida jag borde uppgradera eller ej. Redigerad 31 december, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 Kan även jag intyga, sitter på ett 4870 och prestandan är likvärdig. 4870=5770=6770, +-5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Jag har läst både bra och dåligt om det. Skiter faktiskt i vilket just nu. Har fipplat med det här alldeles för länge, nu vill jag bara ha ett grafikkort som är bättre än mitt förra. Kunde inte spela BF3 alls tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Jag har läst både bra och dåligt om det. Skiter faktiskt i vilket just nu. Har fipplat med det här alldeles för länge, nu vill jag bara ha ett grafikkort som är bättre än mitt förra. Kunde inte spela BF3 alls tidigare. Jag förstår att det är segt att styra med det här, men du kommer inte på något sätt bli nöjd är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Jag förstår att det är segt att styra med det här, men du kommer inte på något sätt bli nöjd är jag rädd. Knepigt att det är så delade tankar kring kortet. Många verkar inte alls ha problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 Knepigt att det är så delade tankar kring kortet. Många verkar inte alls ha problem med det. Så är det alltid, folk har helt enkelt olika krav (med antal fps) och dessutom finns det en stor risk att folk som köpt kortet vill att det ska vara bra och därför överdriver (för vem vilka ha köpt värden skitkort?). Kortet är dåligt, mer än så är det inte. Finns inget mellanting. Hoppas du lärt dig att rådfråga de kunniga först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts