RavenE Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Jag har suttit och googlat och kollat på Youtube (ofc) efter hur man lägger upp ett videosvar på Youtube med den nya designen. Förut kunde man klicka direkt på "Gör ett videosvar", sedan var man tvungen att trycka i kommentators-boxen för att få fram länken för att lägga upp ett svar. Hur tusan gör man nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Klicka i kommentarboxen, så kommer det upp till höger under den nya "din reaktion" boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Ploppar inte fram någonting när jag trycker där, förutom markören då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 För mig funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Skumt! Ser precis likadant ut för mig, fast utan "eller skapa ett videosvar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Skumt! Ser precis likadant ut för mig, fast utan "eller skapa ett videosvar". Är du inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Är du inloggad? Absolut. Provade hos en polare, där fungerade det utan problem. Båda kör Mac och båda använder Google Chrome. Weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Provat en annan webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Nej... Fungerade i Safari, lär säkert fungera i Firefox också. Men det borde ju ha fungerat i Chrome hos mig också, när det fungerade hos polaren. Well well, har slängt upp mitt videosvar nu i alla fall, så jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts