Soomersault Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 www.rockstargames.com GTA V trailer den 2;a november! Vad tror ni om trailern? Förväntingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Ser inte "femman" lite Las Vegas-aktig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 (redigerad) Ser inte "femman" lite Las Vegas-aktig ut? Jag tänker mer på något Irländskt. http://www.youtube.com/watch?v=64CaD8GXw Redigerad 25 oktober, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Fy fan vad hård jag blev nu, happy boner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 (redigerad) Wohoo, jag säger som VaXXoR! Är det något jag alltid kommer att tagga inför så är det GTA. Irländskt verkar inte helt omöjligt då det fanns ett antal irländska karaktärer i fyran. De kanske har valt att spinna vidare där. Redigerad 25 oktober, 2011 av _ThuuG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Riktigt najs. Tycker att den gröna femman påminner lite om en amerikansk dollarsedel. Vet dock inte hur man ska tolka det. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Fett! Fyfan vad gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Såg precis det här. JÄVLA LYCKORUS! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Tycker det ser lite San Andreas-aktigt ut. Grön var ju huvudfärgen i SA. Men fan vad taggad inför trailern!! Kommer ihåg när man såg GTA IV-trailern för första gången! Gåshud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Det kom oväntat, trodde det skulle komma info typ i början av nästa år eller nått, men men....hoppas på att det kommer snart då, det blir väl deras "sommarsläpp" precis som dom släppte Red Dead Redemtion och LA Noire. Ang bilden så håller jag med Bebben, det ser ut som en dollarsedel och då kanske inte L_Voll är helt ute och cyklar, kanske det blir Las Venturas igen, skulle vart riktigt ballt, tänk er grafiken (förhoppningsvis förbättrad) i Las Vegas miljö med alla neonlampor och stora hotell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 OOOHHHHHH MYYYYYYY GOOOOOOOOD!!!!! :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 (redigerad) Jag är redan orolig för prestandakraven. GTA IV flyter på dåligt även på ganska bra datorer. Redigerad 25 oktober, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Det kom oväntat, trodde det skulle komma info typ i början av nästa år eller nått, men men....hoppas på att det kommer snart då, det blir väl deras "sommarsläpp" precis som dom släppte Red Dead Redemtion och LA Noire. Ang bilden så håller jag med Bebben, det ser ut som en dollarsedel och då kanske inte L_Voll är helt ute och cyklar, kanske det blir Las Venturas igen, skulle vart riktigt ballt, tänk er grafiken (förhoppningsvis förbättrad) i Las Vegas miljö med alla neonlampor och stora hotell. Jag hoppas på Los Santos också, man vill ju inte missa storstaden. Jag är redan orolig för prestandakraven. GTA IV flyter på dåligt även på ganska bra datorer. Det lär väl dröja två år innan det kommer till PC, du kanske kan försöka tajma in köpet av nästa dator samtidigt som releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Jag satt och googlade igår, och då var det helt dött. Fantastiskt peppad jag blev, så oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 25 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 När första trailern till GTA IV släpptes var vi några random dudes från gtasajten som några timmar före släppet hade gått ihop i en grupp-konversation på msn. Kanske något man kan dra ihop inför denna också? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Tänker inte ha några stora förhoppningar på trailern. Om jag känner rocktar så kommer man inte få se så mycket. Några hus, kanske människor och liknande. Men vi får se, spännande är det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 25 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Tänker inte ha några stora förhoppningar på trailern. Om jag känner rocktar så kommer man inte få se så mycket. Några hus, kanske människor och liknande. Men vi får se, spännande är det iaf! Första trailern till GTAIV ( ) avslöjades vilken stad spelet skulle utspelas i, hur huvudpersonen såg ut och även hans röst, + många av de viktigaste byggnaderna i spelet. Ifall denna trailer innehåller något liknande kommer jag iallafall vara ruskigt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 25 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 (redigerad) dubbelpost Redigerad 25 oktober, 2011 av Soomersault Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Tänker inte ha några stora förhoppningar på trailern. Om jag känner rocktar så kommer man inte få se så mycket. Några hus, kanske människor och liknande. Men vi får se, spännande är det iaf! Jag tycker att det är en del av charmen dock, att läsa alla spekulationer och kolla på breakdowns osv. Såhär i början skulle jag föredra en lite mindre avslöjande trailer likt den första GTA IV-trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2011 Det här kommer bli episkt!!! :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts