iweX Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Om man levde varje dag som om den vore den sista skulle man aldrig få något gjort! Det kan inte vara helg hela veckan Varje fredag/lördag borde väll duga då? Nej nej lås in han på psyk och släng bort nyckeln helt så han aldrig kommer ut. Det lät väldigt extremt. Det är väll bara att inte tro på honom istället? Bekymrar ju ingen om ingen bry sig om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Att världen ens bryr sig om vad den här gubben säger är sjukt. Blir så förbannad av att vissa idioter får uppmärksamhet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Verkligen? Bara för att han har en religiös övertygelse som inte delas av större delen av världen?men jaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Jag förstår inte. Stavas det inte "judgement"? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Jag förstår inte. Stavas det inte "judgement"? Nej, inte nödvändigtvis. ------ Min åsikt: Det är kul när kristna gör bort sig. Låt honom hållas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 (redigerad) Jasså, hur lyder den här domedagsprofetian då? Jesus flyger ner från ett moln till en av dem Amerikanska kyrkorna för att sen förstöra allt? Låter ju logiskt. Ska väl be och tacka Gud för att han framför sin vilja och hotar att ta livet av yttligare 7 miljarder människor. För är väl så religiösa gör? Kan se det framför mig när Jesus gräver sig ner i Jordskorpan för att förstöra jordens kärna. Något i stil med det här. f.ö. Mer domedagsprofetior åt folket! Redigerad 17 oktober, 2011 av I lol 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Tråkigt att vara död och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Gtasajten existerar här också? Döden kommer inte vara så dålig då! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Gtasajten existerar här också? Döden kommer inte vara så dålig då! Ett fungerande gtasajten! Har för mig att den var uppe tillbaks omkring tiden när världen gick under. hoho! Förövrigt blev jag ordentligt förkyld idag, har mina aningar om att jag är i helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts