SilentViper Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Jahapp nu ryktas det att "domedagsprofeten" Harold Camping har sagt att domedagen är här den 21: oktober fredag nästa vecka. Han hade ju fel sist den 21:a maj det är väl ingen stor chans att han har rätt denna gång heller. Ja om han har fel denna gång igen så lär han skylla på nåt annat denna gång. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Det kommer inte hända ett piss på fredag.. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 (redigerad) Blir förbryllad över att det skapas seriösa trådar om detta. Det är inte spännande, det är inte läskigt, det är inte tråkigt och det är inte kul. Det är bara en idiot som bör få så lite utrymme som möjligt. Redigerad 16 oktober, 2011 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Så länge undergången inte stoppar mig från att följa vad som händer på BlizzCon bryr jag mig inte ett dyft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 OM det händer nått, ska jag bunkra upp mig med massa jävla öl. Ska jag dö ska jag fan dö med stil!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Blir förbryllad över att det skapas seriösa trådar om detta. Det är inte spännande, det är inte läskigt, det är inte tråkigt och det är inte kul. Det är bara en idiot som bör få så lite utrymme som möjligt. Blir jag också, inget händer. Börjar bara bli tråkigt. Fattar inte ens varför Media ger honom utrymme. OM det händer nått, ska jag bunkra upp mig med massa jävla öl. Ska jag dö ska jag fan dö med stil!!!! Jo, men ska man göra så måste man ju bunkra upp med massa öl/sprit 3-5 gånger per år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Det stavas "judgement", mer än så vill jag inte tillföra denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Alltså om jag ska säga vad jag tycker så tror jag att jag ska säga vad jag tror för helt ärligt tror jag faktiskt inget händer om jag ska vara helt ärlig alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Det kommer inte hända ett piss på fredag.. Hey, det blir ju utgång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Vad ska vi diskutera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Det stavas "judgement", mer än så vill jag inte tillföra denna tråd. Agenten är dyslektiker, mer än så borde inte behövas för att folk ska sluta klanka ner på honom. Så jävla töntigt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Jag är lite skeptiskt mot detta den som lever får se. ^Jag håller fortfarande med dig om det du skrev i den gamla tråden. :yes: -- Det stavas "judgement", mer än så vill jag inte tillföra denna tråd. Båda är egentligen rätt. Har man för avsikt att skriva Drottningens och Imperiets Engelska skriver man judgement; vill man sänka sig till de obelevade amerikanernas nivå kan man skriva judgment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Hey, det blir ju utgång! Jo.. men det blir det ju hur som helst, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Jo, men ska man göra så måste man ju bunkra upp med massa öl/sprit 3-5 gånger per år.. Skulle inte jag ha några problem med alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Skulle inte jag ha några problem med alls! Kan du inte göra det utan att det är en dag då "vi alla kommer dö"? Lev varje dag som den vore sista, och skit i det här istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Kom igen att det blir Fallout 3 på riktigt, hade blivit så glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Tja, gubben fick ju en stroke förra gången han trodde undergången var på gång, så hoppas att han dör helt den här gången. Men att köra undergången på Football Manager 2012:s releasedag är jävligt lågt. Och innan höstlovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Kan du inte göra det utan att det är en dag då "vi alla kommer dö"? Lev varje dag som den vore sista, och skit i det här istället.. Om man levde varje dag som om den vore den sista skulle man aldrig få något gjort! Det kan inte vara helg hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Tja, gubben fick ju en stroke förra gången han trodde undergången var på gång, så hoppas att han dör helt den här gången. Men att köra undergången på Football Manager 2012:s releasedag är jävligt lågt. Och innan höstlovet! Nej nej lås in han på psyk och släng bort nyckeln helt så han aldrig kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Nej nej lås in han på psyk och släng bort nyckeln helt så han aldrig kommer ut. Verkligen? Bara för att han har en religiös övertygelse som inte delas av större delen av världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts