Jazz Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Hej! Jag har, med hjälp av AppDelete, råkat radera iCal från macen och undrar nu hur jag ska bära mig åt för att återinstallera det? Det kommer bli jobbigt om jag inte kan styra upp det och en .dmg-fil tycks vara omöjlig att finna. Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Följde det inte med någon programskiva när du köpte datorn? Har för mig att det följde med en "Application-disc" eller liknande när jag köpte min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Följde det inte med någon programskiva när du köpte datorn? Har för mig att det följde med en "Application-disc" eller liknande när jag köpte min. Jag har den senaste Mac Book Air 11"... finns ingen skivspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Eh, nevermind, det var bara att hämta iCal-appen från en kompis dator och lägga in den i mappen... enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts