VaXXoR Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Beställer via Webhallen eller Spelbutiken. Mest spelbutiken, tycker dom är snabba och har bra priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Gör Amazon det? Hade för mig att det var så att Visa Electron inte funka på nätet alls i stort sett alla som tar visa tar electron. finns några undantag som spelbutiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 i stort sett alla som tar visa tar electron. finns några undantag som spelbutiken Där ser man. Var nämligen så att det stod tvärtom när jag läste hos Swedbank. Därför jag blidde förvirrad (Tyckte det va lite konstigt att döpa något till electron om det inte funkar med såntdär :S ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Där ser man. Var nämligen så att det stod tvärtom när jag läste hos Swedbank. Därför jag blidde förvirrad (Tyckte det va lite konstigt att döpa något till electron om det inte funkar med såntdär :S ) vettefan hur swedbank opererar på det sättet, jag använder nordea och det funkar i stort sett överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Brukar beställa från Åland. Skattefritt baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts