aikjonas12 Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Skapar en tråd tillägnad Steve Jobs, den store innovatören som natten till torsdagen svensk tid gick bort efter en längre tids kamp mot cancern. Oavsett om man gillar Apples produkter eller inte så kan man inte förneka Steve Jobs påverkan på teknikbranchen. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Hemskt, galet, åt helvete. Vila i frid, Steve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 RIP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 :o Jag har aldrig haft mycket med Apple att göra men jävlar, det här blir snackisen för ett antal veckor framöver Han har ju trots allt varit en av världens mest inflytelserika människor de senaste... femton åren? De senaste fem, garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 (redigerad) Känns sjukt tråkigt, speciellt eftersom jag alltid varit ett stort fan av Apples produkter... Tyckte faktiskt Obama sa det ganska bra: "There may be no greater tribute to Steve’s success than the fact that much of the world learned of his passing on a device he invented". Vila i frid Steve, en stor innovatör och visionär. http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/320713_10150408125976495_600746494_10127004_239522066_n.jpg Redigerad 6 oktober, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Min enda koppling till Apple är min iPod, men jag vet ju hur otroligt stor denna man var. En av vår tids största inovatörer inom teknikbranchen. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Läste mer om det på min iPhone vilket var lite ironiskt, heh... Vila i frid mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2011 http://www.gtasajten.com/den-morbida-doedstraaden-49688/page__st__40__p__1221454#entry1221454 ?!?!?!? RIP. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts