Lajnux Skrivet 10 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Då var det beställt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Måste fråga StellHell, varför har du i7 2600 när i7 2600K (som är upplåst) är billigare? Den fanns inte på lager eller något sådant. Tog hela listan från Dustin vilket jag alltid köper ifrån och tror det var så att dom hade kampanj på 2600k men sen slutade dom med det och 2600 blev 200:- billigare. Spelar iofs ingen större roll, blir inget köp för min del innan Ivy och ATI 7000-serien alt. PCI-E 3.0 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Man har inte behov, man är i behov. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Man har inte behov, man är i behov. Tack, du är min bästa kompis. Ska tänka på det nästa gång jag ska köpa en ny dator. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2011 Tack, du är min bästa kompis. Ska tänka på det nästa gång jag ska köpa en ny dator. Okej, vad bra. Vore tråkigt ifall du skulle göra samma misstag nästa gång. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 (redigerad) Fick ett mejl idag angående grafikkortet. Det är tydligen beställt men de tror att det kommer ta ett tag innan de får in det på lager. Skulle ta kontakt med dem om jag ville ändra min order. Vad tycker ni att jag ska göra? Edit: Vill dock hålla mig till inet eftersom resten av prylarna är beställda därifrån. Kan man kanske byta upp (alternativt ner) sig på grafikkortet utan större förändringar på priset? Redigerad 18 oktober, 2011 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 http://www.inet.se/artikel/5409113/gigabyte-geforce-gtx-580-1536mb-oc Hade nog blivit mitt val i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 http://www.inet.se/a...x-580-1536mb-oc Hade nog blivit mitt val i så fall. Tack, gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts