Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 (redigerad) tja . jag gled runt lite på shoreside vale idag och tänkte använda mig av koden så att man får en tank. Konstigt nog när jag hade slagit in koden landade tanken på mig! Men jag dog inte, utan när jag rörde den högra analoga knappen kunde jag kolla runt i tanken, det fanns två säten och en litet utkikshål. Annars var den helt tom, Redigerad 29 mars, 2003 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 men wow det såg jag typ direkt när jag fick rhinon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 (redigerad) Det har hänt för mig också. *Edit* Fast den sprängdes så jag fastnade i. Redigerad 30 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det har hänt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 mig med det är störande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Vad är störande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 För mig då jag skulle göra fusket i tunneln( den här som går mellan alla stadsdelarna) så fastnade tanken i taket i tunneln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 De har hänt för mig, fast tanken åkte på sidan, och så försökte jag gå ut, och så hände de nåt konstigt, och sen var det så! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/Krig.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 mig med det är störande! Bossi Varför har du ingen bild??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 För mig då jag skulle göra fusket i tunneln( den här som går mellan alla stadsdelarna) så fastnade tanken i taket i tunneln Hahaha!Vissa är klantiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det har hänt för mig med fast jag kunde inte komma ut ur rhinon utan jag fastnade där i!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts