SilentViper Skrivet 1 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 (redigerad) Jävlar vad ditt chassi såg .. högt ut? Ser ju ut som 2st chassin som sitter ihop tycker jag, men det är iosf bara vad jag tycker. Eller är det två stycken datorer på varandra? Kortet får plats, så det är lugnt! Ja jag håller med om att det är högt samt den är lite otymplig att bära med. Redigerad 1 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 Det jag förstod så pratade han om Am3 plattform men förstod även att en I5 processor skulle inte passa i datorn. F.ö så ser det ut såhär inne i själva chassit så jag tror grafikkortet kommer få plats MY GOD! That's some old school full tower. i5or fungerar inte i AM3. Läste samma som du först, sen såg jag att det fanns ett "inte" framåt slutet av meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 i5or fungerar inte i AM3. Ditt utblås bak kan inte fungera allt för bra va? Om du syftar på fläktarna så är det inget fel om jag fattade ditt inlägg rätt. Sitter 6 fläktar i datorn som jag kan ställa in så det är rätt så svalt inne i själva chassit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2011 Jävlar vad ditt chassi såg .. högt ut? Ser ju ut som 2st chassin som sitter ihop tycker jag, men det är iosf bara vad jag tycker. Eller är det två stycken datorer på varandra? Kortet får plats, så det är lugnt! Fulltower kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Fulltower kallas det. Jo.. men vadfan. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Om du syftar på fläktarna så är det inget fel om jag fattade ditt inlägg rätt. Sitter 6 fläktar i datorn som jag kan ställa in så det är rätt så svalt inne i själva chassit. Nä jag tyckte bara datorn stod väldigt tätt mot väggen, funderade bara om fläktarna kan trycka ut varmluft därifrån Men iofs så har du inte några riktiga element i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Nä jag tyckte bara datorn stod väldigt tätt mot väggen, funderade bara om fläktarna kan trycka ut varmluft därifrån Men iofs så har du inte några riktiga element i datorn. Ah då förstår jag. Det är inte så tight runt datorn har skjutit databordet en bit ifrån vägen för den ska få ut någonlunda varm luft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts