Tweak Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 (redigerad) Finns de gamla låtarna att hitta någonstans? Kirrat, tack Kebab <3 Redigerad 3 oktober, 2011 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Äsch, zippa alla låtarna tillsammans och ladda upp på Multiupload. Så lata är vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 VickeX, din inbox är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 VickeX, din inbox är full. My bad. Fixat nu. Eftersom att sajten varit nere och jag inte kommit på någon speciellt bra låt att sjunga, och annars bara fått in ett bidrag än så länge (xtremes är väl på ingång nu antar jag) så skjuter jag upp pollen ett par dagar. En vecka om nödvändigt. Men jag har kommit på en bra låt nu, så vi har åtminstone minst 3st tävlande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Oj. Jag jobbar i Göteborg nu för tiden och är aldrig hemma i princip, så detta glömde jag bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts