VickeX Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 (redigerad) Välkommen till tråden för GTASajten Song Contest 2011! Regler: *Det måste vara Du som sjunger! *Alla låtar måste vara minst en minut lång, och personen som ställer upp måste själv vara med och sjunga minst två meningar. (Yeah, oh, mm, trololololololololololo, lalala och liknande räknas ej) *Endast ett bidrag per person! *Låten måste vara inspelad för just det här tillfället! Annan information: *Alla får delta! *Tema: Filmmusik *Duetter är varmt välkommna! Så länge dessa regler följs accepteras vad som helst. Låt oss säga att du vill stå helt själv i ditt lilla rum och spela in när du utan backupmusik sjunger det fulaste du kan - så är det okej. Detsamma om du vill spela in när du sjunger med i en låt och ha originallåten i bakgrunden, ja vad som allt är tillåtet, sålänge reglerna ovan följs! Låten ska senast vara inskickad 18:00 Lördag den 8e Oktober 2011 (Söker för tillfället hosting för låtarna, återkommer med länk här när jag hittar något bra), och ni har också enda tills dess på er att anmäla er, om ni är osäkra. Pollen kommer upp senare samma kväll, och rösterna räknas kl 20:00 Söndag den 16 Oktober 2011. --------------------------------------------------------------- Har jag glömt någonting eller är det någonting du undrar så PM'a mig. Anmälda: *VickeX *Martin-123 *Weener *Boomer *Flaskan Föregående Song Contests: GTASajten Song Contest '10 GTASajten Song Contest '09 #2 GTASajten Song Contest '09 GTASajten Song Contest Christmas 2007 GTASajten Song Contest Autumn '07 GTASajten Song Contest Maj '07 GTASajten Song Contest Feb '07 GTASajten Song Contest Dec '06 GTASajten Song Contest Aug '06 (tråkigt nog så är alla hosts vi använt innan tävlingarna '09 nere) Redigerad 28 september, 2011 av VickeX 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Jag är på som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Jag är på som vanligt! Kul! Du var bäst '09 med Can't Fight This Feeling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 antar att jag är med också! Synd bara att det inte är något tema, vore roligare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 antar att jag är med också! Synd bara att det inte är något tema, vore roligare så. Tidigare har folk inte verkat gillat teman. Har du några bra idéer annars? Ett tema är inget problem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Tema tips : Svenska låtar Låtar om frukt Låtar om båtar Låtar om bilar Låtar från filmer Låtar från barnprogram Låtar om färger Låtar om hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Tema tips : Svenska låtar Låtar om frukt Låtar om båtar Låtar om bilar Låtar från filmer Låtar från barnprogram Låtar om färger Låtar om hösten Låtar från filmer lät inte helt tokigt. Är det okej med dig också Martin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Filmer ey... Om man får tolka det ganska fritt så är jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Om vi skiter i teman och bara kör på så är jag lätt med. Ska bara bli svinpackad innan jag spelar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Filmer ey... Om man får tolka det ganska fritt så är jag på. Duett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Låtar från filmer lät inte helt tokigt. Är det okej med dig också Martin? Jag är på oavsett! Men kan man ta vilken låt som helst så länge den finns på soundtracket då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Om vi skiter i teman och bara kör på så är jag lätt med. Ska bara bli svinpackad innan jag spelar in Är det okej om vi kör filmtema? Det får vara ganska fritt. Så länge låten ni väljer varit med i någon film så är den okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Tema: Filmmusik. Har lagt till ni som anmält er i listan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Jag är på, krappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Har någon utav er några idéer på vilken host vi kan använda oss utav? Jag funderar lite på att bara efter att jag fått alla låtar zippa dem och ladda upp zippen på Megaupload eller Mediafire eller någonting liknande, vad tror ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 (redigerad) Jag är på, krappar. Blir det nåt från Walk the Line, perhaps? Har någon utav er några idéer på vilken host vi kan använda oss utav? Jag funderar lite på att bara efter att jag fått alla låtar zippa dem och ladda upp zippen på Megaupload eller Mediafire eller någonting liknande, vad tror ni om det? Du kommer att förlora röstare om du gör det, många kommer inte att orka bemöda sig att ladda ner filerna och zippa upp och greja. :/ Redigerad 28 september, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Blir det nåt från Walk the Line, perhaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Har någon utav er några idéer på vilken host vi kan använda oss utav? Jag funderar lite på att bara efter att jag fått alla låtar zippa dem och ladda upp zippen på Megaupload eller Mediafire eller någonting liknande, vad tror ni om det? http://upl.gizgiz.nu/ fungerar ju fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/ fungerar ju fortfarande. Inte för att vara bitter, men frågan är väl hur pass länge den kommer vara uppe. Edit: Ett Youtube-konto med filerna markerade som osynliga, skulle kunna vara en möjlig fix. Redigerad 29 september, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Inte för att vara bitter, men frågan är väl hur pass länge den kommer vara uppe. Edit: Ett Youtube-konto med filerna markerade som osynliga, skulle kunna vara en möjlig fix. Sant. Men risken där är väl att YouTube raderar videorna med låtarna pga. copyright etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts