Umberto Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Jag litar knappt på plastkort, så nej jag skulle nog inte använda det i första taget. Kontanter is king! Qft. -- Fucking google, lägger sig i allt! Aldrig i livet att jag ger dem inflytande i min privatekonomi. Sedlar och mynt 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Jag tycker det verkar väldigt smidigt. Har aldrig plånbok på mig. Så för min del hade det varit perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Jag som rätt nyligen började betala med kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Varför litar "ni" inte på betalkort? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Google Wallet eller ej, NFC-betalningar kommer att kännas smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts