VaXXoR Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Jag har sett att några här på forumet spela co-op på san andreas, men undrar vilka moddar man behöver för det? Är det svårt att fixa eller är det massa pill? Kan lägga till att jag har spelet på Steam också, kanske inte går då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2011 Tror inte det går då... Vi körde via Bounce, ett third-party application som gjorde att vi kunde se varandra i spelet men inte direkt kunna "utföra" uppdragen tillsammans, men rätt kul var det att "typ" spela co-op Men som sagt, spelar du över steam så tror jag inte det går, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Tror inte det går då... Vi körde via Bounce, ett third-party application som gjorde att vi kunde se varandra i spelet men inte direkt kunna "utföra" uppdragen tillsammans, men rätt kul var det att "typ" spela co-op Men som sagt, spelar du över steam så tror jag inte det går, tyvärr Okej, tack för svaret Som tur är har IV börjat funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ketchupflaskan55 Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 (redigerad) Spela Sa-mp annars det är skit kul! Man kör online är som single player fast mkt roligare och mkt game modes etc... Länk www.sa-mp.com http://gamingxmedia.blogspot.com/2011/01/how-to-get-gta-sa-online-sa-mp.html Edit: Va hette det programmet som ni snacka om?? (Intressant och veta ) Redigerad 27 september, 2011 av ketchupflaskan55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts