Umberto Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 Mina gamla datorhögtalare har ca 6-7 år på nacken och sjunger på sista versen (de har bl.a. börjat "skrälla" och stänga av sig själv ) så nu behöver jag nya. Har ni förslag? Helst 2.1-system. Budget: 4000kr/400€ Btw. vad tror ni om dessa? http://www.youtube.com/watch?v=Vn9vE52h_BA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Soundsticks är skitbra högtalare, väldigt klart och rent ljud och faktiskt rätt bra tryck i basen även om den ser ut som en jättebong. Enda minus är väl att det inte följer med någon fjärrkontroll men det kanske inte spelar någon större roll. Volymknappen är i touch iaf! Söker du ännu kraftigare bas (riktigt kraftig) så kan du kika på Logitech Z-2300. Väldigt prisvärt set det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Soundsticks är skitbra högtalare, väldigt klart och rent ljud och faktiskt rätt bra tryck i basen även om den ser ut som en jättebong. Enda minus är väl att det inte följer med någon fjärrkontroll men det kanske inte spelar någon större roll. Volymknappen är i touch iaf! Söker du ännu kraftigare bas (riktigt kraftig) så kan du kika på Logitech Z-2300. Väldigt prisvärt set det med. Mmm, jag har läst mycket gott om Soundsticks. Det lilla problemet är dock att jag tycker att de, om sanningen ska fram, ser en aning småfula ut och dessutom verkar de vara tänkta för mac. Och nej, fjärrkontroll spelar ingen som helst roll. Ska ta en titt på de där andra du tipsade om. Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts