Gof Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 HAHHAHAHHAHAHAHA VADFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Så efterblivet, knappt jag vill fortsätta. Haha, fick du känslan av att du ville resigna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Haha, fick du känslan av att du ville resigna? På första ordet fick du mer poäng än jag någonsin fått på alla mina matcher. Nu inser jag problemet med random, and I don't like it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Fastnat i träsket. Nickar Adrian_G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Började spela igår. Men jag tar gärna emot utmaningar spajderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Från och med nu accepterar jag bara utmaningar på slumpade bräden. Det blir så mycket mer intressant då. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Från och med nu accepterar jag bara utmaningar på slumpade bräden. Det blir så mycket mer intressant då. Det bara förstör tycker jag. >2 TW så är det kört för den andra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 Nickar lindless, bara att adda så lirar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 Hatar när folk bara resignar en god match Man ligger relativt tight, och sen bara dissar de matchen utan anledning.. Alltså, det är ju mer ok om man leder med ett hundratal poäng men liksom wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Är pinsamt så jävla dålig jag är haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/1197_tjaenar_75_000_varje_dag_pa_wordfeud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/1197_tjaenar_75_000_varje_dag_pa_wordfeud Inte illa, inte illa. Man kanske skulle läsa på sig lite om hur man gör appar för Android. On a side note: Shena. Skicka invites vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 (redigerad) Hur sjutton blev det här 73 poäng?? Jag får det till 11x3=33? Var tänker jag fel? EDIT: R:et låg alltså där redan innan så SUPER räknas inte in. Redigerad 8 oktober, 2011 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Man får 40 extrapoäng när man lägger ut alla sina sju brickor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 Man får 40 extrapoäng när man lägger ut alla sina sju brickor! Aah, visste jag inte. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2012 Adda mig den som känner sig manad EnHessner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts