Vice. Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Hej! Nu när jag packade hittade jag ett minneskort i min resväska. Tänkte vafan är detta? Men kom på att fan hitatde jag inte ett minneskort när jag var i Thailand för ett par år sedan. Det KAN vara från bulgarien med eller Grekland. Men troligtvis Thailand. Kan man ta reda på nått från bilderna/minneskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Bilderna: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Det var alla! Kan man hitta ägarna tror ni? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Första bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 HAHA! Underbar tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Ett fall för DARKWING DUCK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 I SUPPORT THIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Fina familjefoton Vice. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Bilderna är tagna i mars 2005 med "Sony DCR-TRV340E", vilket är en videokamera! Roligare grejer än så lyckas i alla fall inte jag exifa fram. http://regex.info/exif.cgi?imgurl=http%3A%2F%2Fi486.photobucket.com%2Falbums%2Frr223%2FGtasajtenVice%2FDSC00314.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2011 Du kan ju ha fått minneskortet från den sämsta fotografen genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Aberdeen steak house. Försökt luska på vad det står på ölglasen men det är svårt att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 HAHA vad jag garvade när jag bläddrade igenom tråden! Nåja, ska inte gå mer offtopic. Ville bara säga det. Bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Aberdeen steak house. Försökt luska på vad det står på ölglasen men det är svårt att se.. Krombacher, I'd say: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Sooo... Tysk öl i tyska glas, ett steak house som är namngett från en skotsk stad. Det är varmt nog för att ha permanent playa men dom har berg som är snötäckta sommartid.. WTF är det för ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Det ser ut att stå "PAELLA" på den gula byggnaden till vänster om steak-huset, och på deras bärkasse ser det ut att stå "Precios"-någonting. Spanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Sooo... Tysk öl i tyska glas, ett steak house som är namngett från en skotsk stad. Det är varmt nog för att ha permanent playa men dom har berg som är snötäckta sommartid.. WTF är det för ställe? Hah, plötsligt blev det här faktiskt lite intressant! Ett ställe som jag vet har snötäckta berg och strand 20 minuter ifrån varandra är Libanon. Kan någon tyda vad det står på påsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Haha, första bilden är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 (redigerad) Kalsongbilderna är helt underbara! Det här blir spännande! EDIT: Nu när jag granskar bilderna av staden, tycker jag att det är jäääävligt likt San Augustin på Gran Canaria! Redigerad 2 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2011 Dom är på teneriffa. Enda ön av kanarieöarna som har snötäckt berg. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Teide_MichaD.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts