eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 (redigerad) Var iväg och köpte denna nu http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151_10051_11231_102 Kom hem stoppa in den på rätt sätt i min ps3. Hon i kassan sa att jag skulle se upp för att inte stoppa in den upp och ner för det inte är något skydd på den. Så var tvungen och prova vad som skulle hända -.- och nu sitter den fast hur ska jag få ut den utan att ha sönder porten i mitt ps3 ? Edit: det här skulle legat under "Dator & Teknik" så klart Redigerad 27 augusti, 2011 av eminem33 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Kan få ut nästan hela utan är bara det sista som är kvar. Ska jag prova och bara slita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Har du bild på hur det ser ut? (Flyttar också.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 (redigerad) Har du bild på hur det ser ut? (Flyttar också.) Sitter som sten Redigerad 27 augusti, 2011 av eminem33 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 Tja, antingen går porten sönder eller så går minnet sönder. Det är bara att dra rakt ut och försöka att inte bända åt något håll. Kör hårt! Du kanske kan kila in något mellan själva minnet (klumpen) och PS3an som fungerar som hävstång, men det är nog bara nervös råstyrka som gäller för att få ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2011 (redigerad) Den satt hårt som fan men nu är den ute ska peta ner det där som den hade fastnat i och kolla ifall de fortfarande funkar Edit: hah! både usb minnet och porten funkar ! Tack för hjälpen ! Redigerad 27 augusti, 2011 av eminem33 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Hon i kassan sa att jag skulle se upp för att inte stoppa in den upp och ner för det inte är något skydd på den. Så var tvungen och prova vad som skulle hända -.- och nu sitter den fast hur ska jag få ut den utan att ha sönder porten i mitt ps3 ? Måste bara säga... Om hon klart och tydligt säger "Det finns inget skydd så stoppa inte in den upp och ner!" och du gör det bara för att "prova vad som skulle hända" så får du skylla dig själv. Lycka till! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Värst vad Kebab slänger AP omkring sig... Jag får hålla med om att han får skylla sig själv, men det var samtidigt riktigt lärorikt att pinn-USBminnen är svåra att få ut från ett USB-uttag. Då slipper jag göra det misstaget själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts