GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jo, det är bara ett problem med det: Hells Angels är inte svenskt... Och om dom använder det kanske rockstar arbetarna försvinner på nått mystiskt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Man kanske borde ta detta lite seriösare, om dom nu gör det kanske slottet ligger mitt i city och grejer.. Nå har du fått nåt svar på ditt mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2003 Man kanske borde ta detta lite seriösare, om dom nu gör det kanske slottet ligger mitt i city och grejer.. Nå har du fått nåt svar på ditt mail? har inte skickat väntar tills jag kommer hem till stockhom! (imorron) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts