Visa Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Kanske lite onödig tropic men jag har hört på K-Chat att: Love Fist is making business in Stockholm, Sweden. Chattade med en kille som sa att några från R* hade varit på sverigebesök . Om detta nu är sant vet jag då inte Nu kan man ju alltid hoppas på ett GTA som utspelar sig i sverige Man kunde ju maila R* med nåra bilder http://www.stockholmtown.com/images/mall/images/leftupper.jpg http://oepv.3gang.de/swe_malm/norrkoeping_tw-86.JPG man behöver ju inte ta detta alvarligt men.... ett mail kan man ju alltid FÖRSÖKA med :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag tror absolut inte att R* har besökt sverige men om dom nu skulle ha gjort det så var det nog inte på grund av att de tänkte göra GTA: Stockholm... Men ni kan ju alltid försöka skicka några bilder för man vet ju aldrig... dom läser varenda mail iaf... även om dom inte svarar... Maila till --> mouthoff@rockstargames.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 hmmm... det låter ju helt ok, men jag undrar om någon från R* har besöt Finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 hmmm... det låter ju helt ok, men jag undrar om någon från R* har besöt Finland? hehe, tror nog inte de... Om dom gör GTA: Sweden eller stockholm så ska väl huvudpersonen prata svenska? eller nån iaf! ICA, Statiol, OKQ8! Hoppas dom gör i Svärje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Hoppas dom gör GTA: Kauniainen (Där bor jag) det skulle vara häftigt, mitt hus skulle vara hideout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 hehe, tror nog inte de... Om dom gör GTA: Sweden eller stockholm så ska väl huvudpersonen prata svenska? eller nån iaf! ICA, Statiol, OKQ8! Hoppas dom gör i Svärje! Skulle inte tro dom får använda dom namnen i spelet iaf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Skulle inte tro dom får använda dom namnen i spelet iaf!!! Statoil blir väl "Stateoil" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! Appropå det så såg jag ett avsnitt i en tv-serie på trean (vet inte vad den heter) för någon månad sen, och där var den svenska (!) maffian med..! Det var skitkul när dom amerikanska skådespelare skulle snacka svenska!! Gissa var deras högkvarter låg, just det på en IKEA-affär och självklart körde dom Volvo..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 GTA World skulle vara en utmanig för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det skulle vara kul om det kom men jag tror inte de... Men endå skönt kuna åka volvo och andra bilar åka skjuta på stlottet heheh... jag undrar en sak bara. Är det nån som har klarat 100% och i så fall får man nåt då? jag har klartat 80% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! och utanför stadium kan man slåss tex mot aik, djurgården fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag undrar en sak bara. Är det nån som har klarat 100% och i så fall får man nåt då? jag har klartat 80% av vad? VC eller GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Vad coolt det skulle var att spela GTA i sverige ett uppdrag skulle vara att döda göran eller kungen... Fast det skulle vara taskigt för sverige :'( ... En av dom personerna som man får uppdrag av är en av AIK fansen och uppdragen är att mosa DIF tex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Vad coolt det skulle var att spela GTA i sverige ett uppdrag skulle vara att döda göran eller kungen... Fast det skulle vara taskigt för sverige :'( ... En av dom personerna som man får uppdrag av är en av AIK fansen och uppdragen är att mosa DIF tex... Det låter inte så seriöst tänkt. Men det vore ju kul med en sverige-edition, men det kanske skulle heta Sweland-Edition för att Sveriges namn inte får finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 för att Sveriges namn inte får finnas San andreas får ju finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! hehe, det skulle vara grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.... HELLS-ANGELS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.... HELLS-ANGELS!!! Jo, det är bara ett problem med det: Hells Angels är inte svenskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts