samool Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 vad kostar ditt gtasajten.com domän per månad eller år hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Servern inkl. domän och eget IP kostar, tack vare Blaque, 1400kr/år. Annars skulle det ha kostat över 2000kr/år. Bara domänen kostar ca 300kr/år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Servern inkl. domän och eget IP kostar, tack vare Blaque, 1400kr/år. Annars skulle det ha kostat över 2000kr/år. Bara domänen kostar ca 300kr/år. Vad har Blaque gjort som gör att de kostar 600kr billigare/år..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Han kanske betalar dom 600??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Vad har Blaque gjort som gör att de kostar 600kr billigare/år..??? Han gav mig ett tips på ett erbjudande som han hittade i ett forum någon stans. Det varade bara i tre dagar så jag var tvungen att bestämma mig snabbt. Föresten så har vi snart en server till! Utrymmet på den är obegränsatt! Hoppas samma sak gäller med trafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts