Cyper Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 För er som ej visste detta så har Arma 3 blivit utannoserat och väntas släppas 2012. Spelet utspelar sig denna gång på en ö inspirerad av Limnos, i Grekland. Personligen kommer jag garanterat att köpa detta tillsammans med Red Orchestra: Heroes of Stalingrad. Det krävs dock att jag uppdaterar min dator en hel del. Det finns många nya intressanta grejer som har tillkommit. En av de mest intressanta detaljerna är att spelet kommer att använda PhysX™. För övrigt kan man läsa lite om vad som tillkommit i arma 3 i en tråd på det officiela forumet, samt systemkrav och liknande. TEASER WTF IS ARMA 3? http://www.youtube.com/watch?v=Z3RbJ2CcLg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2013 Lite nya videos från spelet. Någon som har testat betan? För er som inte har gjort detta - gör det! Vill ni inte betala kan ni testa ARMA 3 LITE BETA. Personligen har jag bara ARMA 3 LITE av den enkla anledningen att jag enbart köper spel i form av fysiska kopior. Basic Infantry Combat Community guide introduction med Dslyecxi GAMEPLAY med Sidetrafe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Finns det några forumiter som spelar ArmA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Finns det några forumiter som spelar ArmA 3? *upp med handen* oftast Wasteland eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 *upp med handen* oftast Wasteland eller liknande. Blir oftast Wasteland för mig också, men även en del CTI och SC. Filtersök på "high fps" så ska det finnas en Wasteland-server där med typ 64 slots och låg ping. Där brukar jag oftast hänga, riktigt bra server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 Går inte lita på folk numera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2013 Vad är det för MOD till Arma 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2013 Vad är det för MOD till Arma 3? Wasteland? Det är ett inbyggt gamemode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2013 Här får ni en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2014 Bump nån som spelar ArmA 3 fortfarande? Spelar både Altis life och Wasteland skulle va kul att ha några gtasajtare att spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2014 Bump nån som spelar ArmA 3 fortfarande? Spelar både Altis life och Wasteland skulle va kul att ha några gtasajtare att spela med Har börjat ta upp Arma igen, lirar mest CTI. Roligt när man hittar en server där folk faktiskt vill spela som ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2014 CTI och vad ska man göra där om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2014 CTI och vad ska man göra där om jag får fråga? Capture the Island. Två lag som slåss över punkter på Altis/Stratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts