Crusader Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Klicka Länken! Bläddra ned och se alla bilderna ända till slutet! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 SATAN I HELVETE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Fy fan vad bra! Ett välförtjänt plus till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 GOD DAMN!!!!!!!! Och jag som kollade ifall det var gif!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 GOD DAMN!!!!!!!! Och jag som kollade ifall det var gif!!!!!! Ok. Nu tänker jag utgå ifrån att det är en hoppa-upp-och-skrämma-skiten-ur-mig-grej, så jag tänker inte klicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Ok. Nu tänker jag utgå ifrån att det är en hoppa-upp-och-skrämma-skiten-ur-mig-grej, så jag tänker inte klicka. Nej, det skulle jag inte kalla det. Särskilt läskigt är det inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Ok. Nu tänker jag utgå ifrån att det är en hoppa-upp-och-skrämma-skiten-ur-mig-grej, så jag tänker inte klicka. Det är det, men på ett synnerligen oväntat sätt. Jag trodde jag var säker eftersom allt bara var (jpg?)bilder, men tydligen inte. Jag kan inget om hemsideprogrammering men jag har faktiskt ingen aning om hur det gjordes rent tekniskt. Värt ett klick iallafall om man inte är ett nervvrak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Snyggt gjort, men jag fattar ju ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Fränt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Nej, det skulle jag inte kalla det. Särskilt läskigt är det inte heller. Jag sket nästan på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Kan någon berätta vad det är? Sett länken förut men aldrig vågat klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Kan någon berätta vad det är? Sett länken förut men aldrig vågat klicka Det är en tecknad historia. Två gånger under historien börjar skrämen bläddra ner flera bilder i sekunden så att det ser ut som att en karaktär rör på sig samtidigt som ett jobbigt klickande ljud låter. Det är förbannat scary! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Det är en tecknad historia. Två gånger under historien börjar skrämen bläddra ner flera bilder i sekunden så att det ser ut som att en karaktär rör på sig samtidigt som ett jobbigt klickande ljud låter. Det är förbannat scary! Hmm, intressant. Väntar nog till imorgon bitti ändå. /obotlig fegis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Hmm, intressant. Väntar nog till imorgon bitti ändå. Det gör du väldigt rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts