Renard Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Visste inte vilken forumdel jag skulle placera denna tråd i, men det fick bli loungen eftersom det inte är världens allvarligaste tråd. Hur som helst, man kan ju döpa sin iPod eller iPhone i iTunes, så jag undrar vad era heter! Varför döpte ni den till det? Min svarta 160GB iPod Classic heter Metal Machine. Förklaring krävs väl knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Min iPod heter Herr Ober ("kyparn" på tyska). Min iPhone har jag inte döpt om så den heter fortfarande bara Adrian Norlunds iPhone. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Alexanders iPhone. Nu kände jag mig tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Ingen aning, använder inte iTunes till min iPod. Så jag antar att den har något standardnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Gofs iPhone. Helt enkelt för att min användare på datorn heter Gof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Fittmongo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Öhm. William Edströms iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Victors-Iphone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Xersize's iPhone heter min. Oooooo yeeeeah! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 På den tiden jag hade en iPod Touch så hette den iPod Royale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Min iPhone hette Nahum. Den dog dock nydligt. Vet inte vad min nästa ska heta. Kanske något mindre judiskt. Förmodligen någonting mer judiskt. Habackuk? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2011 Min iPhone hette Nahum. Den dog dock nydligt. Vet inte vad min nästa ska heta. Kanske något mindre judiskt. Förmodligen någonting mer judiskt. Habackuk? Jewkbox! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Min iPod heter "Svarta lådan". (Den är svart). Min iPhone heter "lind tele". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Patricks iPhone Patricks iPod Patricks iPad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts