Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Jupp. Jag byter ofta mellan både USB-högtalare, stereoanläggning och BT-headset och har kommit fram till att det är ganska smidigt, med ett undantag. Programmet man använder och vill byta ljudenhet på måste stängas och startas om för att det ska funka. En fördel med att detta är att man kan använda separata ljudenheter till separata program, men det dåliga är att man just måste stänga ner rubbet man har uppe, i alla program, om man vill byta ljudenhet. Går detta att undvika? Jag använder XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Jupp. Jag byter ofta mellan både USB-högtalare, stereoanläggning och BT-headset och har kommit fram till att det är ganska smidigt, med ett undantag. Programmet man använder och vill byta ljudenhet på måste stängas och startas om för att det ska funka. En fördel med att detta är att man kan använda separata ljudenheter till separata program, men det dåliga är att man just måste stänga ner rubbet man har uppe, i alla program, om man vill byta ljudenhet. Går detta att undvika? Jag använder XP. Tror inte det finns någon lösning eftersom jag tror programmen när de startas laddar in ljudenheten och sedan har de fel ljudenhet inval ifall du startar om. Kanske Hmm, vet inte riktigt vad man ska googla på för att hjälpa heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Den ända lösningen jag skulle skulle kunna tänka mig är att uppgradera dig till Windows 7. Jag kör Windows 7 och det funkar alldeles utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts