Kebab Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Ser att en Facebook-bot, likt den Google- och Yahoo-bot som har funnits här i många år, är online. Jag är lite full och oförestående för tillfället, men betyder det att Facebook går igenom postat material precis som en sökmotor (google, yahoo mfl.)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Vet inte riktigt vad facebook-botten gör, men den är här eftersom facebook-connect grejjen är aktiverat på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Hm, ser bara Google och Yahoo... Jag gillar verkligen inte att Facebook ska vara överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Hm, ser bara Google och Yahoo... Jag gillar verkligen inte att Facebook ska vara överallt. Eller hur! Det är inte Google man ska vara rädd för, det är Facebook eftersom det är så starkt länkat med riktiga personer i sin närhet. Google går att lura och det går att gömma sig från det (om nåt är svårt att hitta). Men generella tanken med att allt ska vara länkat till ens Facebook gillar jag inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 (redigerad) Redigerad 20 augusti, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts