jesper93 Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) Tjena Nu är det så att jag har blivit ganska trött på Musiken som kommer upp varje gång du klarar ett uppdrag i Gta sanandreas. Så min fråga är helt enkelt finns det ett sätt att ändra ljudet så jag till exempel kan få Gta Vice City Ljudet istället närt jag klarar uppdrag eller gta IV Ljudet? Mvh jesper93 -------> Det Ljudet är jag ganska trött på <------ det ljudet skulle jag vilja ha istället Redigerad 18 augusti, 2011 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Det ska väl kunna gå med dvs IMG tools såsom Spark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Detta känns lite "Dagens I-landsproblem" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts