Humbug Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Såg trailern till enter the matrix och den va asgrym Som en futuristisk blandning av tekken, gta och Max Payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Är det nån mer än jag som tänker skaffa spelet när det kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Skaffa, ja.... köpa, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Det kommer ut samma dag som Matrix Reloaded så det passar väl bra om man köper det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Såg trailern till enter the matrix och den va asgrym Som en futuristisk blandning av tekken, gta och Max Payne vilken hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 kolla på KazaA efter trailern eller gå in på www.sf.se och leta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 jag hittade Hemsidan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Är det någon som ska se filmen för jag ska det för jag tyckte att matrix var skit bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Har ni testat Matrix modden till GTA2? Testa! Agency Chase (272 kB) Readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 vilken hemsida? http://www.enterthematrixgame.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Har ni testat Matrix modden till GTA2? Testa! Agency Chase (272 kB) Readme vad ändrar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 ja ska lätt köpa spelet när de kommer ut! eller rättare sagt ska ja önska mig de för de kommer ut en dag före min födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 bra effekter i matrix.. men *host*handligen*host* sööög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 har inte spelat det än men det verkar coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) har inte spelat det än men det verkar coolt... spelet kommer inte ut förrens i maj Redigerad 2 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Såg trailern till enter the matrix och den va asgrym Som en futuristisk blandning av tekken, gta och Max Payne verkar vara grymt!!! ska nog köpa<! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 verkar vara grymt!!! ska nog köpa<! Synd bara att man inte kan va nån från första filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts