Sniper Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Underbara nyheter i form av att det nu är officiellt att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel väntar barn! http://www.svd.se/nyheter/inrikes/kronprinsessparet-vantar-barn_6395447.svd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Känner faktiskt ganska mycket careface om det här. Inte mot dig Sniper, utan mot hela den här saken. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Jag klippte mina naglar igår. Ungefär lika mycket ni bryr er om det bryr jag mig om detta. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Lite spektakulärt är det nog i alla fall. Det är väl ändå en tronarvinge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Hoppas på missfall, monarkin är helt otroligt ointressant, tycker man ska avskaffa det. Vad gör dom för nytta? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Lite spektakulärt är det nog i alla fall. Det är väl ändå en tronarvinge? Japp, näst-nästa regent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Lol vad överdrivet borgerlig Sniper är. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Jag tror inte att monarkin kommer leva så länge att den ungen kommer ta över. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Personligen tycker jag att detta är ungefär lika intressant som vad för tapet min granne på andra sidan gatan har inne på skithuset. Jag känner inte henne och hon är ingen stor ikon för mig som faktiskt har en betydande roll i min värld, alltså är det inte mer intressant än om Sofia, 25 år gammal från Tranås, är gravid. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Lite spännande är det ju ändå. Men det är ju klart, man är ju helt off om man skriver det öppet på GTAsajten. Jag är helt off. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Tycker det är rätt kul ändå. Kräver inte att folk ska bry sig, men tycker det är lite barnsligt att önska dem missfall. Ska de förbjudas skaffa barn bara för att de råkar vara kända? :S 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Ska de förbjudas skaffa barn bara för att de råkar vara kända? :S Ja! -- Nej, klart att de inte ska. Men man borde förbjuda barnet att ta över jobbet som Statschef utan arbetsintervju, CV med bild på sig själv (haha! Vad rolig han kommer se ut), kort presentation av sig själv (Hej, jag heter Carl XXIIX. Jag har levt på skattepengar.) etc. Han kommer förmodligen att vara lika dåligt gjord för jobbet som Kungen själv är. JU. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 "Bryr" man sig inte om detta är man ignorant och en aning enfaldig. Oavsett vad man anser om monarkin är detta något som markant påverkar landets styre. Jag tror inte att monarkin kommer leva så länge att den ungen kommer ta över. Du kan ha rätt. Det är inte helt otänkbart att den europeiska federalstaten har bildats när det blir dags för barnets trontillträde. OM så är fallet kan dock barnet fortfarande få en framträdande representantroll för delstaten Sverige. Synd att man inte kan ge folk minuspoäng på det här forumet! Var inte så jävla bitter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Var inte så jävla bitter. Jo, för monarkin är ett sånt fruktansvärt övergrepp! Jag känner mig våldtagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Du kan ha rätt. Det är inte helt otänkbart att den europeiska federalstaten har bildats när det blir dags för barnets trontillträde. OM så är fallet kan dock barnet fortfarande få en framträdande representantroll för delstaten Sverige. Jag syftade dock mer på att Sverige kan ha kommit att bli en republik vid det laget, eller att i alla fall det svenska folket är mogna för en folkomröstning gällande monarkins vara/icke vara. Jag tror absolut inte att det här barnet kommer att sitta som statschef från det att han/hon får titeln tills dess att denne lämnar jordens yta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 (redigerad) Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha. De har ingen fantasi så Gustaf blir det! Redigerad 17 augusti, 2011 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Hoppas ungen får ett nytt modenamn med en touch av kunglighet. Mina förslag: Inavel/Inavla (kille/tjej) Nasse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha. Oscar verkar passande. Får man våga hoppas på en son utan att bli påhoppad av genus-polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Monarki är fantastiskt, så länge det är blåblodigt. Vilket tyvärr inte kommer vara fallet. Jävla gymägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts