SilentViper Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Hejsan skulle vilja ha hjälp med att hitta en födelsedagspresent åt min systerdotter som fyller 4år. Mamma sa hon önskade sig nån dokumentär film om fiskar och hästar. Eftersom mamma berättade att S(Systerdottern) har börjat kolla på natur filmer om fiskar och hästar . Och hon verkligen gillar fiskar. Det jag tänkte om ni kunde tipsa om nån bra dokumentär film om Fiskar och nån bok om hästar. Tänkte göra ett bildspel med fiskar iallafall. Jag får pengar på fredag och tänkte köpa lite presenter också. Så skulle vara tacksam om ni kunde tipsa om bra filmer med fiskar och nån bok om hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Crack brukar uppskattas 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Hitta Nemo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) Crack brukar uppskattas Vad fan tillför det där tråden? Det är inte ens kul, hade det varit nått ironiskt skämt som passat in hade det varit ok, men i det här fallet, så bara...!!! OT: Visserligen har en del saker kanske för högt pris för din budget men det finns billigare grejer med. Annars kanske du kan lägga ihop med någon annan, som vi gör i vår släkt. Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat! Redigerad 16 augusti, 2011 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat! Go for it! http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-sparra-j%C3%B6rgen-kruth 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 OT: Visserligen har en del saker kanske för högt pris för din budget men det finns billigare grejer med. Annars kanske du kan lägga ihop med någon annan, som vi gör i vår släkt. Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat! Du inser att ungen är 4 år va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Du inser att ungen är 4 år va? Han har editerat det stod 46. Väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Hitta Nemo? Alltså det jag menade nån slags dokumentär film om fiskar men kanske kan gå Vad fan tillför det där tråden? Det är inte ens kul, hade det varit nått ironiskt skämt som passat in hade det varit ok, men i det här fallet, så bara...!!! OT: Visserligen har en del saker kanske för högt pris för din budget men det finns billigare grejer med. Annars kanske du kan lägga ihop med någon annan, som vi gör i vår släkt. Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat! Alltså så är hon 4år gammal Go for it! http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-sparra-j%C3%B6rgen-kruth Skulle inte direkt tro det om hon hade vart äldre så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Han har editerat det stod 46. Väl? Hahah, Vice. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) Han har editerat det stod 46. Väl? Nix, ingen edit. Det står när man editerar. Skulle inte direkt tro det om hon hade vart äldre så visst. Jag var inte så seriös med det förslaget, var mer ett skämt till Vice iom att ungen är 4 år. Liek this: Redigerad 16 augusti, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Shit jag hallucinerar! ÖVERTYGAD om att det stod 46. Ah, mitt fel, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Jag tror dokumentärer är en aning för hardcore för en så ung person. Men om jag var hästintresserad, 4 år och flicka skulle jag gärna vilja ha en dvd-box med My Little Pony! Det finns många olika och du får dem för drygt 100 spänn hos de flesta filmmånglare. Och här har du en fiskbok! Slå¨till för fan!½ Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Shit jag hallucinerar! ÖVERTYGAD om att det stod 46. Ah, mitt fel, sorry Reagerade du inte på att det vore konstigt att någon som är i 20-årsåldern har en 46-årig systerdotter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Reagerade du inte på att det vore konstigt att någon som är i 20-årsåldern har en 46-årig systerdotter? Jo jag tyckte det var skumt men antog att han kanske kom till mycket senare av en anledning. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Hahah.. BARA Vice.! :lol: Hitta Nemo? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Vad fan tillför det där tråden? Det är inte ens kul, hade det varit nått ironiskt skämt som passat in hade det varit ok, men i det här fallet, så bara...!!! Tala för dig själv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bNQNBI2UyMg Inte direkt en barnfilm, men helt otroliga undervattensbilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts