Mark Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 (redigerad) So intense Redigerad 12 augusti, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Inatt tar det slut för satan! Taggad till tusen, känns som att de gör ett klokt val att avsluta när serien fortfarande (ur mina ögon sett) är på topp. Blir troligtvis en intensiv timmes tittande imorgonkväll. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Så var det över! Det kunde ju inte sluta på något annat sätt, hur bra eller dåligt man än tyckte det var. 10/10, would watch again. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 (redigerad) Bump! Nån som kan berätta för mig hur många avsnitt som finns i säsong 5? Jag hittar 12, men har fått för mig att det är 16. Har jag fel, eller de kommer att sändas, om ja, när? Redigerad 6 oktober, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Bump! Nån som kan berätta för mig hur många avsnitt som finns i säsong 5? Jag hittar 12, men har fått för mig att det är 16. Har jag fel, eller de kommer att sändas, om ja, när? Det finns 16 avsnitt, serien är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Det finns 16 avsnitt, serien är slut. Men det finns bara 12 avsnitt ute vad jag kan hitta. ***fetast.se tex där är bara 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Men det finns bara 12 avsnitt ute vad jag kan hitta. ***fetast.se tex där är bara 12? Avsnitt 13 kom upp för några timmar sedan på sidan nu pratar om. Antagligen tar det längre tid för avsnitten att komma upp där eftersom det bara är svensktextat. Alla avsnitt finns på tex piratbuk*en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2013 Nu har jag sett färdigt BB. Satt på tre-fyra avsnitt jag inte tittade på, hade ångest över att det skulle vara helt slut när jag väl sett dem. Fan vilken bra serie alltså. Jag känner mig alltid så tom efter en serie tar helt slut. Det är ändå något man följt över flera år liksom. Vad nu? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2013 Dubbel Noterade just en lite intressant grej: http://www.imdb.com/title/tt2301451/ Avsnittet är ratat 10/10. Det har jag aldrig sett på IMDb förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts