Vice. Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 (redigerad) Vote: Ja, men bara i smyg. Jag är en sk. "smypetare" Redigerad 10 augusti, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Vote: Ja, men bara i smyg. Jag är en sk. "smypetare" Ja vem fan gör det öppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Intressant, jag har precis kommer in i en seriös tvångspetar-period. Ska sluta imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Jag petar näsan dagligen. Brukar bli tillsagd att jag ska sluta. Ibland när någon får titta på mig i webbkamera brukar jag få läsa "sluta peta dig i näsan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Annat. Jag petar mig i prutten. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Fattas ett alternativ, en kombination av i smyg och bara när det behövs. Röstade att jag petar bara när det behövs, men jag gör det inte framför andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Ibland, när jag sitter vid datorn på kvällarna, kan jag peta tills jag blöder näsblod 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 "The pet-fucking-master" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Insåg att jag satt med ett finger i näsan när jag öppnade den här tråden. Gör det när det behövs eller känns nice men inte när någon annan ser (hoppas jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Jag smyger med det. Min släkt och mina vänner vet inte om det. Jag är med i AN (Anonyma Näspetare). Det är ett alvarligt beroende. Jag spenderar 90% av min vakna fritid (när jag är ensam) med båda fingrar i näsan. Kan därför bara andas genom munnen, och mina fingertoppar börjar mutera till stora snorkråkor. Jag har inte mycket vänner då jag prioriterar mitt näspetande framför socialt umgänge. Jag är den patetiske näspetaren. Vote: Smygpetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Jag smyger med det. Min släkt och mina vänner vet inte om det. Jag är med i AN (Anonyma Näspetare). Det är ett alvarligt beroende. Jag spenderar 90% av min vakna fritid (när jag är ensam) med båda fingrar i näsan. Kan därför bara andas genom munnen, och mina fingertoppar börjar mutera till stora snorkråkor. Jag har inte mycket vänner då jag prioriterar mitt näspetande framför socialt umgänge. Jag är den patetiske näspetaren. Vote: Smygpetare Hej Renard! Vi tackar renard för att han har öppnat sig för oss och hälsar honom välkommen till oss anonyma näspetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Hej Renard! Vi tackar renard för att han har öppnat sig för oss och hälsar honom välkommen till oss anonyma näspetare Tack! Ditt stöd betyder mycket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts