Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2013 Har bytt mellan alla olika USB portar. Det här tangentbordet är ikopplat i samma USB port som mitt blackwidow var ikopplat i först. Då kan jag nog inte komma på fler saker än att det är tangentbordet. Sorry bro :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2013 Yeah :/ Ska dock ta över det till en kompis för att testa i en annan dator för säkerhets skull, man kan ju aldrig vara nog för säker. har kontaktat razer om det och testat uppdaterat firmware och sånt, ska bara testa en annan dator sen så får jag nog reklamera den (hoppas jag) då det verkar som jag har garanti på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2013 Nä, tangentbordet är rätt stendött. Knappar funkar ju men alltmer verkar börja dö på det. Dags för nytt då antar jag =/ Kan någon rekommendera nått bra? Är mest van vid Cherry MX Blue switchar och skulle nästan helst vilja ha nått i stil med blått. Vad jag har läst så verkar Cherry MX Brown switchar vara snarlika till blåa? Vad använder ni? Har ni några rekommendationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 17 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2013 Har nära 0 erfarenhet av mekaniska tangentbord. Men sitter på ett Razer Blackwidow ultimate 2013 och kan inte bli mer nöjd (: Haft det i över 18 månader nu och det ser ut och beter sig som dagen jag köpte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2013 Har nära 0 erfarenhet av mekaniska tangentbord. Men sitter på ett Razer Blackwidow ultimate 2013 och kan inte bli mer nöjd (: Haft det i över 18 månader nu och det ser ut och beter sig som dagen jag köpte det! Alltså har du 18 månaders erfarenhet av mekaniska tangentbord... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2013 Har nära 0 erfarenhet av mekaniska tangentbord. Men sitter på ett Razer Blackwidow ultimate 2013 och kan inte bli mer nöjd (: Haft det i över 18 månader nu och det ser ut och beter sig som dagen jag köpte det! Alltså har du 18 månaders erfarenhet av mekaniska tangentbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2013 Alltså har du 18 månaders erfarenhet av mekaniskt tangentbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2013 Kan rekommendera dig Razer Deathstalker jävligt skönt tangentbord har haft mitt sen Januari (11 månader) funkar fint har spillt lite vatten/cola/energydryck funkar fortfarande. Tycker detta är mer bekvämare än vad mitt Saitek Cyborg tangentbord var. Men tog ett tag att vänja sig med alla knappar då dem sitter rätt så kompakt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2013 Ducky Shine 2 med bruna switchar är jag väldigt nöjd med i vilket fall. Högt tangentbord så ett underarmsstöd är varmt rekommenderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2013 Var länge sugen på tenkeyless för att få en skönare position med musarmen, men känner att jag inte kan vara utan min numpad. Vet någon ifall det finns fler tillverkare som gör tangentbord likt CM Storm Quickfire TK, alltså där numpad och piltangenter/insert+etc integreras? (Alternativt vad den layouten kallas?) Är sugen på bruna nu. Har svarta, och även om jag gillar dem så saknar jag motståndet när jag skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 499 för exakt det jag vill ha, fast inte med det snyggaste utförandet. Kan. Inte. Bestämma. Hnngghhh http://www.komplett.se/cm-storm-quickfire-tk-keyboard-brown/768800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 499 för exakt det jag vill ha, fast inte med det snyggaste utförandet. Kan. Inte. Bestämma. Hnngghhh http://www.komplett.se/cm-storm-quickfire-tk-keyboard-brown/768800 Känner några som använder det där och de verkar nöjda! Sjukt bra pris också, slå till! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 Känner några som använder det där och de verkar nöjda! Sjukt bra pris också, slå till! Jag slog till! Har en polare som är spekulant på mitt gamla (Steelseries 6Gv2) så får in någon hundring där också. Ser nästan mest fram emot att kunna ha musen ~7 cm mer åt vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG Har inte testat att spela med dessa bruna brytare än, men kan säga att det är mycket skönare att skriva än med svarta. Bruna brtare har en markant lägre motståndskraft än svarta så det känns nästan lite för enkelt att trycka ned dem. Jag vänjer mig säkert, men annars kan det bli så att jag ghettomoddar genom att byta ut fjädrarna mot de som jag har i mina svarta... Ska nog göra det med mellanslagstangenten oavsett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Bruna brtare har en markant lägre motståndskraft än svarta så det känns nästan lite för enkelt att trycka ned dem. Det är bra, då slipper du få ont i lillfingret när du flyger plan. Lagom till Air Superiority och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Det är bra, då slipper du få ont i lillfingret när du flyger plan. Lagom till Air Superiority och allt! Hahaha, det är på allvar en av anledningarna till att jag började snegla på bruna brytare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Hörni grappar, jag behöver hjälp nu. Hittade en sida som säljer switchar till mekaniska tangentbord, så jag ska ta och köpa nya switchar för tangenterna som slutat funka på mitt tangentbord, frågan kvarstår nu dock, hur plockar man bort gamla switchar på det enklaste sättet? Någon som vet? Tack på förhud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Beror på vilket tangentbord du har. Vissa kan man ta bort med ett gem och andra måste man börja löda och grejer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Razer Blackwidow Stealth. Har cherry mx blue switchar om det är till vidare hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2013 Ganska säker på att du måste leta fram lödtången då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts