kobbe Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Kan vara intressant att veta vad forumiterna gör just nu. Specificera er gärna! Själv så jobbar på Posten just nu, har jobbat där hela sommaren och har denna och nästa vecka kvar. Till hösten kommer jag att studera kanidatprogrammet i matematik på uppsala universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Är man student... så är man student. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Just nu jobbar jag på Eniro, har varit där i två år snart. Jobbar med nummerupplysningen (118118), personlig väckning (90180) och en växeltjänst. Trivs rätt bra, grymt sköna arbetskamrater men arbetsuppgifterna är väl sisådär. Kamraterna väger upp det dock. Har inga planer på att studera just nu, även fast jag hittat en utbildning jag skulle kunna tänka mig att gå. Funderar dock på att söka nytt jobb, får se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Jobba, vill studera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Arbetslös, annat. Säger inte vad än, höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Jobbar, hoppas få börja plugga till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Börjar tvåan till hösten. Sommarjobbat på bibblan. Lär väl plugga vidare (journalist är målet), jobba hos mamma (museum) när man är hemma likt storebror. Gärna ett till sommarjobb på bibblan. Skriva såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Studerar på högskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Arbetssökande. Hoppas på att både kunna jobba och studera nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Jag jobbar, och lär väl fortsätta med det. Min börs tycks gilla det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 (redigerad) Jobbar heltid i Stockholm på ett företag som sysslar med marknadsföring på Internet och lär väl fortsätta med ett ett tag till! Dök dock upp ett jobberbjudande i Malta så har funderingar på att flytta ner dit och leva livet ett tag. Redigerad 5 augusti, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Universitetsstudier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Just nu: Annat (Sjukskriven). Kommer att: Studera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Jag jobbar och ska fortsätta med det tills jag går i pension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts