Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 hej . Hur får man tag på packet nummer 25. för er som inte vet vart det ligger, så är det på taket av liberty pharmacueticals på första ön. (väldigt nära joey's garage). jag har verkligen ingen aning om hur man kommer upp på taket, men man kan se packetet från gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag flög dit med DODO:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 men om jag inte e så het på att flyga då? måste ju finnas ett bättre sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Hoppa från järnvägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag kunde inte heller flyga då så jag "hoppade" med DODO:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts