Jump to content

Har du?

Xazzi
 Share

55 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej, jag har ingen flickvän och jag trivs med det. För stunden känner jag att jag inte skulle klara av ett förhållande då jag inte gillar känslan av att jag måste ta speciellt hänsyn utifrån de regler som ett förhållande innebär. Jag Vill kunna prata med vem jag vill, jag Vill kunna göra som jag vill, jag Vill kunna festa redigt om jag vill, jag Vill kunna ha sex med vem jag vill. Däremot så är jag inte emot förhållanden överlag och kommer säkert skaffa ett stadigt förhållande i framtiden men just nu (och cirkus två år tillbaka) vill jag bara njuta av friheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, och jag trvis bra med det! Efter ett kort förhållande som fick mig att bryta kontakten med en av mina bästa vänner kände jag att jag inte ville skaffa flickvän igen på ett tag. Efter två månader träffade jag tjejen som jag trodde var den rätta, allt kändes helt rätt. Det tog slut tio månader senare efter en enorm mängd svartsjuka och krav ifrån hennes håll. Nu har jag varit singel i tre månader och trivs som fisken i vattnet! Jag festar regelbundet utan klagomål, jag flörtar med vem jag vill och jag behöver inte hålla ständig sms kontakt (vilket mina båda ex krävde).

Som sagt, trivs med att vara singel! Och jag lär antagligen vara det ett bra tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor