Xazzi Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Efter att ha blivit inspirerad av Renard att kika på hur forumet såg ut 2002 så hittade jag den här underbara tråden och kände att det var dags att se hur det ser ut idag, nästan tio år senare. Frågan är alltså; är du i ett förhållande i nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Nix, njet, no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Hade varit "Ja" fram tills för en vecka sen, nu blir det ett nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Långdistans, myes 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Jupp, sen 6 år tillbaka 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 (redigerad) Nej. Men brudar brukar flörta ibland. Det är väl något med kombinationen stenhård självsäkerhet + rullstol + heavy metal de tänder på Redigerad 4 augusti, 2011 av Renard 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Nej. Men brudar brukar flörta ibland. Det är väl något med kombinationen stenhård självsäkerhet + rullstol + heavy metal de tänder på ...och en hel del rock 'n' ROLL? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 (redigerad) 72% på forumet har inte det. Konstigt era nördar... Vote:Ja Redigerad 4 augusti, 2011 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 (redigerad) Wait, beskrivning: "Flickvän!!!"? In that case, NO! Redigerad 4 augusti, 2011 av GiZmo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 72% på forumet har inte det. Konstigt era nördar... Vote:Ja Eller bara en bunt players som byter tjej oftare än kalsonger 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Nej, jag har ingen flickvän och jag trivs med det. För stunden känner jag att jag inte skulle klara av ett förhållande då jag inte gillar känslan av att jag måste ta speciellt hänsyn utifrån de regler som ett förhållande innebär. Jag Vill kunna prata med vem jag vill, jag Vill kunna göra som jag vill, jag Vill kunna festa redigt om jag vill, jag Vill kunna ha sex med vem jag vill. Däremot så är jag inte emot förhållanden överlag och kommer säkert skaffa ett stadigt förhållande i framtiden men just nu (och cirkus två år tillbaka) vill jag bara njuta av friheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Nope, jag är upptagen med att tjäna miljoner. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Nej, och jag trvis bra med det! Efter ett kort förhållande som fick mig att bryta kontakten med en av mina bästa vänner kände jag att jag inte ville skaffa flickvän igen på ett tag. Efter två månader träffade jag tjejen som jag trodde var den rätta, allt kändes helt rätt. Det tog slut tio månader senare efter en enorm mängd svartsjuka och krav ifrån hennes håll. Nu har jag varit singel i tre månader och trivs som fisken i vattnet! Jag festar regelbundet utan klagomål, jag flörtar med vem jag vill och jag behöver inte hålla ständig sms kontakt (vilket mina båda ex krävde). Som sagt, trivs med att vara singel! Och jag lär antagligen vara det ett bra tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Har varken flickvän eller pojkvän, däremot har jag en dator. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 ...och en hel del rock 'n' ROLL? Jag är en riktig glidare ya' know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Jag är en riktig glidare ya' know Osv! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Nej. Men tjejer kommer fram till mig på stan och säger att jag är skithet, oavsett om de är berusade eller ej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Nej. Men tjejer kommer fram till mig på stan och säger att jag är skithet, oavsett om de är berusade eller ej. Det kan jag intyga om. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 (redigerad) Nej, jag väntar med allt sånt tills man hittar rätt! Det kommer inte brottom! Lena handén <3 Redigerad 7 augusti, 2011 av VaXXoR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Nej. Har inte rätt förutsättningar just nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts