Jacker Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) UPPDATERING: Notch kommentar på videon/teknologin kan läsas här. Redigerad 2 augusti, 2011 av Jacker 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) Längtar tills det där finns inom spelindustrin Men jag misstänker att det kommer bli väääldigt stora spel i GB. Redigerad 2 augusti, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Jag hade glömt bort det där totalt! Jag kommer dock ihåg -känslan när jag såg deras första demo! Hoppas spelindustrin tar åt sig av teknologin! @ WZM Det känns som det inte var allt för länge sedan de flesta spel var runt 100-200 mb och en film på 700 mb kändes riktigt stor... (Precis som dagens spel som gott kan ligga närmare 20 gb och 1080p filmer som finns i samma storlek). Tänker tillbaka på min dator för 10 år sedan som knappt hade 40gb och jämför med att jag nu har 80 gånger mer. Hoppas att den här teknologin tar teknologin framåt mer större kliv! Petabyte-hårddiskar på 10-talet tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Lär inte komma på länge om det ens kommer. Läser man lite mer om ämnet på sweclockers forum blir man ganska skeptisk... Dessutom ger de inte ut några som helst spekulationer om vad för hårdvara som krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Lär inte komma på länge om det ens kommer. Läser man lite mer om ämnet på sweclockers forum blir man ganska skeptisk... Dessutom ger de inte ut några som helst spekulationer om vad för hårdvara som krävs. Har du kvar länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Har du kvar länken? http://www.sweclockers.com/forum/52-nyhetskommentarer/1026919-unlimited-detail-tillbaka-ny-grafikmotor-lovar-oandlig-detaljrikedom-i-spel/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Notch lägger fram några anledningar till varför det är orimligt: http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scam (vet inte om det blir en länk eller inte, skriver från mobilen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) Mja... Skeptikerna verkar dessvärre ha rätt. Notch spräcker bubblan här. EDIT: Fuuuu, Bebben! Redigerad 2 augusti, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts