Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 tja! jag har precis börjat spela gta 3 på nytt och letar rampages. om jag misslyckats en gång så försvinner rampage-ikonen för alltid. jag har sett att en rampage har två olika ställen, men hittar inte det andra stället. Jag har en karta på de första men var är de andra? Någon kan väl upplysa mig. Skiftar ställena typ varannan gång? så när man misslyckats flyttar den ställe och så vidare... snälla skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Ta reload om du misslyckas med en Rampage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 det var väl inget svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Det va det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 finns det nån karta på andra stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts