VaXXoR Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Hej efter att ha sett tråden med spelleken så såg jag bild från Interstate '76. Ett spel jag verkligen älskadew som liten. Går det att få igång på min dator med windows 7? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 http://www.gog.com/en/gamecard/interstate_%E2%80%9976_arsenal Tydligen har de gjort en version som ska funka på Vista (troligen funkar de på Win7 också), kostar 38kr. Hur bra de funkar kan jag inte säga dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2011 Får bara en massa konstiga färger, lila, rosa, ljusblått och sånt över vissa texturer. Kört då eller finns det en fix? Sökte runt och folk verkar ha samma problem, snackas om massa fixar men låter inte så säkert att göra det som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2011 Går att ladda hem Micsosoft virtual PC, sedan drar du hem windows 97och installerar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts