GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Vill nån testa å spela GTA3 MP? Läs nyheten på på gtasajten! Direktlänk: Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag vill prova men jag har inte laddat ner 1.1 var gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag vill prova men jag har inte laddat ner 1.1 var gör man det? Ladda ner den här! GTA3 1.1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Vill nån testa nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag vill men du får ge mig ditt IP..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag vill men du får ge mig ditt IP..... nja... som vanligt för mig kan inte jag spela mpspel... :'( :'( men, men... man kan fråga en kompis kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Varför kan du inte spela MPspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Vill någon spela? Gta3freak? ge mig erat IP isåfall,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Varför kan du inte spela MPspel? Ingen aning... Jag kanske ska spela hos min kompis... vill nån spela då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag testar gärna också, men vilken är det man ska ladda ner? Det finns ju tre olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Jag testar gärna också, men vilken är det man ska ladda ner? Det finns ju tre olika... Välj vilken som helst, jag tog den i mitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imperial Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Spelade nyss med den där GGM patchen. Fungerade finfint men eftersom det är första releasen så är det buggigt som fasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Vill någon speeeela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 JAG VILL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag fattar inte hur man får skiten att funka! var ska man lägga filerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 jag vill köra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Kan du hosta Joey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Ja har inte nätverk kan man köra via internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Ja har inte nätverk kan man köra via internet? Det är det som är meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts