Jacker Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Jag tror inte att någon människa har ett bra förhållande med filmer baserade på spel. Men kan vi ha fel den här gången? Snälla?! http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/07/22/casey-hudson-talks-mass-effect-movie.aspx http://www.digitaltrends.com/gaming/new-mass-effect-movie-details-emerge-at-comic-con/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Undantag har ju existerat, så det kan ju hända här med. Så länge inte Uwe Boll regisserar, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Jag blir lite orolig, storyn i Mass Effect är så stor att dom aldrig kommer att fånga samma känsla i en film! Jag hoppas dock att jag har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 (redigerad) Jag blir lite orolig, storyn i Mass Effect är så stor att dom aldrig kommer att fånga samma känsla i en film! Jag hoppas dock att jag har fel.. Jag förstår framför allt inte vad de ska fånga in i filmen. Storyn är väl lagd så att den slutar i det tredje spelet? Vad kommer då filmen handla om? Redigerad 26 juli, 2011 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Jag förstår framför allt inte vad de ska fånga in i filmen. Storyn är väl lagd så att den slutar i det tredje spelet? Vad kommer då filmen handla om? Det kanske blir en filmtrilogi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2011 Jag förstår framför allt inte vad de ska fånga in i filmen. Storyn är väl lagd så att den slutar i det tredje spelet? Vad kommer då filmen handla om? Varje spel har ju ett eget slut, trots att dom fortsätter på handlingen i senare spel. Woldemort dog väl inte i första Potter-filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 Woldemort dog väl inte i första Potter-filmen? Läs böckerna innan du uttalar dig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2011 ...Nja. Tycker icke om detta. Spelet är ju hur bra som helst och enligt min mening är det bättre än en film någonsin skulle kunna fånga eftersom man gör sitt eget äventyr av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2011 Läs böckerna innan du uttalar dig!!! Läst dom, trots att det var ett bra tag sedan, samt sett filmerna, men jag ser det inte så mycket som en död som ett besegrande. I vilket fall så förstod du hur jag menade och det är ändå vad som räknas. Pettervisser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts