kobbe Skrivet 15 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Vad väljer jag här då? Har i översta rullgrejen TKIP, AES och AOUTO Och i den nedre rullgrejen: PSK och EAP Kör bara på (har egentligen ingen aning men ska nog inte spela någon roll) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Kör bara på (har egentligen ingen aning men ska nog inte spela någon roll) Helt jävla underbart. Nu är det lösenord. Du är värd din vikt i guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Helt jävla underbart. Nu är det lösenord. Du är värd din vikt i guld! Har snubben försvunnit från ditt iTunes-bibliotek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Har snubben försvunnit från ditt iTunes-bibliotek? han verkar vara borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 (redigerad) Verkar som om platserna har blivit begränsade? Jag kan logga in på min Iphone med hjälp av lösenordet. men inte Victoria? Är det bara 2 Platser om ja, kan man välja fler? Lugnt, den var bara seg Redigerad 15 juli, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Har snubben försvunnit från ditt iTunes-bibliotek? Nej, han är kvar. Skumt va fan beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts