Fredrico Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Jag har precis köpt MGS2: Substance... och jag undrar om någon vet var man hittar M4 i Snake Tales, uppdrag 3... jag har bara hittat AKS-74U Och vet nån hur man klarar RGB6 level 5 med Pliskin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Hmm, hur många banor finns det på MGS 2 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Hmm, hur många banor finns det på MGS 2 ?? 2, men det här är MGS2 Substance, stooooor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 MGS2:Substance inehåller väl samma som MGS2:on of Liberty + VR missions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 MGS2:Substance inehåller väl samma som MGS2:on of Liberty + VR missions? Typ, men man kan köra som Snake på Plant och vive versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 MGS2:Substance inehåller väl samma som MGS2:on of Liberty + VR missions? Jepp... det innehåller mer än så... 300 VR uppdrag, 100 Alternative uppdrag, 5 Snake Tales... hela Sons of Liberty, Bossurvival med mer "bossar" ... och på PS2 finns det skateboarding... och det följer med "The Dokument of MGS2"... Man kan också få Pliskin, Raiden (Ninja), Raiden X, Snake (kostym)... och Snake (MGS1) genom att klara alla VR och alternative uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Ingen som vet hur man klarar VR Missions, Weapon Mode, RGB6... level 5, med Pliskin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 har inte kommit dit än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 (redigerad) ok... nu har jag ändå klarat det ... men har du nått tips på hur man klarar Variety level 4 med Snake... ...när man ska skydda Meryl... och döda 26 gubbar?? Om jag klarar alla Variety banor får jag Snake i kostym Redigerad 30 mars, 2003 av GTA_FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 hmmmmmmm, väntar fortfarande på att spelbutiken.se ska skicka mig MGS2:Substance........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 YES!!! Jag har klarat det!!! Men nu behöver jag hjälp med variety level 7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Är det ingen som vet hur man klarar den stora snubben i Snake's Variety level 7?? Eller vet någon nån sajt där man hittar walkthrough till spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 nepp, har fortfarande problem med variety level 1 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 nepp, har fortfarande problem med variety level 1 :/ Med vilken karaktär har du fastnat med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 alla :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Öh... jaha... Vad ska man göra på det? Och vad är svårt på det? Är det med Pliskin? Snake? Raiden? Raiden (Ninja)? Om det är nån av dom kan jag nog hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 nu har jag poblem med att hitta spöket på sista photograph banan med snake, hur hittar man honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) Åh... den är ganska lätt... i det lilla rummet med en död gubbe i finns det en tänd lampa, den är det bara skjuta sönder så kommer spöket fram Säg till om du vill ha mer hjälp med nått... Redigerad 6 april, 2003 av GTA_FrEaK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 jag visste väl att de va något med den döda gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 JA!!! Jag har klarat Variety level 7 med Snake och har fått Snake (Tuxedo)!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts