samool Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 jag laddade ner soldier of fortune 2 demot, det var ganska bra men konstigt, för jag ställde in 800*600 och textures på very high och det flöt på fort som fan på första djungelbanan med min 400Mhz 8mb grafik 256mb ram men på nästa nån bana med nån stor båt så gick det så jävla segt (snart kommer nya datan, 2000Mhz,512 mb ram, nvidia geforce 4 128mb grafik, vad sägs om den då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Jag laddade också ner det men det sög så jag spelar inte det längre men jag minns att det flöt på fint på båda banorna(Colombian Jungle o Seaward Star) men jag vet inte viken dator jag har(bara att det är en 40 gb:s Windows ME...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Samool: Den datorn VILL JAG HA!!! Ge SOF 2 en chans, djungelbanorna var bara jobbiga o tråkiga men spelet tar sig sedan. Det kommer mkt roligare banor efter gräsbanorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Samool: Den datorn VILL JAG HA!!! Ge SOF 2 en chans, djungelbanorna var bara jobbiga o tråkiga men spelet tar sig sedan. Det kommer mkt roligare banor efter gräsbanorna tack för tipset, då får jag ta och köpa det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts