Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Vice: Tanka & installera http://download.mp3tag.de/mp3tagv249setup.exe Dra in alla filer i programmet, är de inte i ordning från början så sortera efter Discnumber. Tryck sen på Ctrl+A för att markera alla sen Tools -> Auto-Numbering Wizard -> OK. Lägg in dom i iTunes igen, klart! Fick göra om det igen. Nu ligger alla cdskivor i var sin mapp igen. Jag måste alltså lägga in dem i samma mapp igen innan jag lägger in dem i programet? För drar jag över första cdn i programmet sedan andra så försvinner första. Måste alltså dra in alla samtidigt. Men då blev det oordning och välja "sortera efter skivnummer" funkade inte. Kanske om jag döper alla filer i cd 1 mappen till cd 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Åh jag är i extas! Jag markerade MAPPARNA och drog över dem till programmet och det gick och alla ligger rätt utan mappar nu! Fan vad duktig jag är! =D Okej, d skall jag bara "Auto-Numbering Wizard" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2011 Åh jag tror jag ko... Ursäkta eh trippelpost. Skall inte upprepas så frustrerad bara. Gizmo, fy fan du är fan bättre än Macgyver! Hade jag varit singel hade jag fanimej friat till dig! :wub: Bjuder dig på en öl istället när du är i närheten. Du jag och Xerzise får gå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 Åh jag tror jag ko... Ursäkta eh trippelpost. Skall inte upprepas så frustrerad bara. Gizmo, fy fan du är fan bättre än Macgyver! Hade jag varit singel hade jag fanimej friat till dig! :wub: Bjuder dig på en öl istället när du är i närheten. Du jag och Xerzise får gå ut. ...eller så hade du bara använt Foobar från början... Har både konverterat FLAC, döpt om filer, sorterat hela diskografier, ID3-taggat och allt möjligt med det programmet och det är så simpelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts