Jazz Skrivet 19 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Den stora frågan är ju hur Expert International kan bedriva verksamhet genom Expert i Sverige. Vem handlar där? Dyrt. Okunniga. De syns aldrig; snacka om att falla i skymundan. Går de med vinst? http://www.dn.se/ekonomi/expert-tar-over-30-av-onoffs-butiker Får skapa en "Expert Sverige går i konkurs" inom kort. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Köpte en HDMI>DVI(överpris jmf. med Webhallen) samt en musmatta på OnOff i Sickla med 30%(eller nåt liknande) rea. Helt ok med tanke på att webhallen ligger i stan(palla tub) och tid är pengar. Oerhört tråkigt om alla närbutiker inom IT&Data skulle gå i konkurs då de fyller ett värde i att faktiskt kunna "förhandstitta" på grejorna innan man handlar dem. Då tänker jag på mer exklusiva saker som televisionsappparater/skärmar och dylikt. Heil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Köpte en tv på onoff i vintras på avbetalning, förra månade skickade dom ut fakturan för två månader fram (över sommaren alltså) helt normalt tänkte jag, efter det läste jag att Onoff gick i konkurs, och att även Resurs bank som sköter onoffs avbetalningar skulle dras med, idag med posten fick jag ett brev från Onoff med fakturor fram till December, WTF liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Köpte en tv på onoff i vintras på avbetalning, förra månade skickade dom ut fakturan för två månader fram (över sommaren alltså) helt normalt tänkte jag, efter det läste jag att Onoff gick i konkurs, och att även Resurs bank som sköter onoffs avbetalningar skulle dras med, idag med posten fick jag ett brev från Onoff med fakturor fram till December, WTF liksom? Greedy til' death. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Köpte en tv på onoff i vintras på avbetalning, förra månade skickade dom ut fakturan för två månader fram (över sommaren alltså) helt normalt tänkte jag, efter det läste jag att Onoff gick i konkurs, och att även Resurs bank som sköter onoffs avbetalningar skulle dras med, idag med posten fick jag ett brev från Onoff med fakturor fram till December, WTF liksom? Måste de betalas nu, eller är förfallodatumet som det skulle varit egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 Måste de betalas nu, eller är förfallodatumet som det skulle varit egentligen? Nej, ska vara inbetalt den sista varje månad, men va fan, inte precis som jag kommer få TVn, bara för dom konkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2012 http://www.dn.se/ekonomi/expert-tar-over-30-av-onoffs-butiker Får skapa en "Expert Sverige går i konkurs" inom kort. http://www.dn.se/ekonomi/expert-ansoker-om-konkurs Lol. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts