robban... Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 finns de bara en illigal street racing bana på Sunshine Autos? gjort samma minst 20 gånger, vid flygplatsen.. kommer de inte fler racing ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2003 Tryck vänster eller höger för att välja andra race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Tryck vänster eller höger för att välja andra race. hoppas det funkar då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 (redigerad) Men ska man göra alla Street race innan man får "riktiga" uppdrag där eller...??? Nu har jag vunnit alla 6 racen men när jag går dit så är det fortfarande race, även fast jag vunnit alla....Help, plzz hjälp snarast... NÅN!?? Redigerad 7 april, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts